Gå til innhold

Oppbevaring av nesesprayen i tropiske strøk....

Anbefalte innlegg

Skal igang med mitt første IVF-forsøk i mars, og jeg skal samtidig på ferie til Thailand:-)

Begynner å spraye 4 dager før hjemreise, og lurer på hvordan jeg skal oppbevare sprayen der nede? Vet ikke hvilket merke jeg får enda, men ser at det står i pakningsvedlegget til Suprecur at den skal oppbevares i 2-25`C...Og i Thailand er det jo rundt 30`C. Hmmmmm......

Noen som har erfaringer eller tips å komme med?

Fortsetter under...

Jeg vet ikke angående suprekur,men på min spray (synarela) står det skal ikke oppbevares over 25 grader.

Og der er vel trolig air-condition der dere skal bo?Da kan dere jo bestemme inne - tempen...

Ønsker deg god tur,og til lykke med sprayinga.

Når begynner du ?

Jeg begynner den 12 .

Hilsen

Det ene stedet vi skal bo er det ikke air-condition, en liten bambushytte på stranda....Det er også litt reisevei til det andre stedet vi skal.

Kanskje jeg må prøve å finne en termo-beholder eller noe;-)

Ja det er litt av hvert en må tenke på...!

Men gleder meg veldig til turen, lade litt opp til hormonkjøret framover.

Jeg begynner å spraye den 19. ,hvis mensen er i rute.Så da ligger jeg en uke etter deg:)

Pga påskeferien må jeg spraye i 3 uker:((((

Ønsker deg lykke til også!

Heisann!

Vi var på ferie i Hellas nå i sommer i august-måned, skikkelig deilig og varmt. Begynte på nesespray et par dager før vi skulle reise. På reisen satte vi nesesprayen i en liten kjølebag som vi hadde i håndbagasjen, da den skal stå oppreist og ikke ligge (Synerela). Fordelen vår var jo at det var kjøleskap på rommet, noe det vel nesten er overalt i varmere strøk? Passet selvfølgelig så bra at vi skulle sette første dosen med Puregon siste dagen der nede, så da måtte vi drasse på alt det også:)

Bare husk i tilfelle på å få med deg et medisin-bevis fra klinikken.

Høres jo helt fantastisk ut å skulle reise til Thailand nå i mars, kjenner at det har jeg lyst til også. Ønsker deg en kjempefin tur!

Ja vi GLEDER oss til litt sol og varme:)

Lurt med kjølebag da, får dra på jakt etter en liten en!

Kanskje vi kan spørre om å oppbevare sprayen i kjøleskapet på restauranten der vi skal bo. Vi har vært der flere ganger tidligere, så vi kjennner dem jo litt:)

Takker for inspill cinderella!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...