Gå til innhold

November: Erfaring med mme i tillegg til mm til kveldsmåltidet?


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Snupp sover så urolig om natten og har hørt rykter om at det kan hjelpe å gi litt mme i tillegg til mm til siste måltiet før natten? Noen som har erfaringer med dette? Er så redd snupp skal få vondt i magen eller noe jeg,.. Så langt er hun fin i magen når hun bare får mm..

 

Takk til alle som vil dele erfaring meg meg... jo, og er noen mme bedre enn noen andre? har NAN..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pumper meg hver kveld sånn i 22 tiden, og gir lillemor først vanlig pupp på kvelden (ca. 18.30) også får hun det jeg pumpet kvelden før! Etter at jeg begynte med dette sover hun fra ca. 19.30 til mellom 01-03!!

 

Jeg strevde veldig med å få til pumpingen med forrige mann, men mannet meg veldig opp denne gangen, og prøvde hver kveld i en uke, før det kom ordentlig i gang. Nå kommer det mer og mer for hver gang. Grunnen til at jeg vil pumpe, er at jeg vil holde melkeproduksjonen oppe, noe jeg ikke klarte med forrige mann da jeg ga henne mme på kvelden! Etter hver ble det bare mindre og mindre melk, og storesøster ble mer og mer glad i flasken!!

 

Men til spørsmålet ditt; tror de fleste bruker NAN, og får du ikke til/gidder ikke pumpe, er MME en god løsning for at de sover litt lenger!!!

 

Lykke til;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pumper også og har masse melk. Har gjort som deg og gitt ekstra mm etter pupp, men funker bare sånn innimellom tror jeg.. tror jeg venter 1 mnd til og ser hvordan det går når vi skal begynne med grøt og sånn jeg..

 

Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...