Gå til innhold

Noen som har funnet navn til jentebabyen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, foreløpig heter hun Irmelin. Jeg liker navnet masse, og håper pappaen venner seg mer og mer til det. Han har "godtatt" det, men føler meg likevel ikke sikker.. Tør vel heller ikke satse alle pengene mine på at det er jente selv om både min egen følelse og ul sa det.. (kjenner flere som har fått høre hele svangerskapet at det er det ene kjønnet, men viste seg at det ikke var det..kjipt!).

Termin 5. juni, skal føde på Levanger. =)

Skal føde på Fredrikstad, har termin 5 juni.. Vanskelig å velge navn, det er så mange fine:

Elena, Olivia, Mathea, Adriana, Daniella, Anine, Bettina..

Vi har bestemt oss for å vente til vi ser den lille tulla, og velge da.. ;)

Annonse

Vi hadde et guttenavn og et jentenavn sist når vi gikk gravid og da ble det en gutt, som fikk navn Erik. Nå trur vi at det blir en jente og mest sannsynlig får hun navnet Julie. Jeg synes det er veldig fint, men mannen min mener at det er "for fint" for oss :-) Men vi skal no se hvem som vinner den kampen :-D

Skal på ultralyd igjen den 19.02 Får sikkert vite mer sikkert da om det faktisk blir ei jente.

Skal føde 22. juni i Tromsø

Hei!

Jeg har termin 16 juni og skal føde på Ullevål dersom alt går etter planen. Vi har en jennte fra før av som heter Melina.

Jeg vil veldig at neste skal hete Mathea, men det er Daniella, som er nevnt over her...

Annonse

Ea Linea Ivara (litt oppkalling) skulle barnet hete, hvis det ble ei jente (Ea til daglig)...

Menn akk, det blir en gutt, og der er jeg/vi fullstendig blanke, med unntak av at min mann og hans familie har en navnetradisjon. (Huff) Førstefødte sønns førstefødte sønn heter Karl/Carl og Sverre, annenhver gang... Ikke noe galt med navnet Sverre, MEN er ikke akkurat det navnet jeg liker best, og det hjelper ikke akkurat at krompen har brukt det navnet på sin sønn...

He he bare litt vittig men da jeg var hjemme i julen var det en venninne som fortalte meg at det hadde vært en barnedåp for litt siden der det var tre piker som ble døpt. Ingen av de tre parene visste om hverandres navnevalg men jentene het Mathea, Thea og Ea. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...