Gå til innhold

NÅ trenger jeg deres hjelp!!

Anbefalte innlegg

Mensen er tre uker forsinket og jeg har masse symptomer, så jeg tok en test i dag kl 13.00 og da var den negativ, men nå er den positiv. dette har aldri akjedd før, og jeg veit ikke hva jeg skal tru! den er veldig svak, men det er en strek der. ååh eg vil jeg vil, men er så redd for å bli skuffa...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8099774-n%C3%A5-trenger-jeg-deres-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan hende du produserer lite av hcg hormonet, da kan du vente 2 dager så kan du ta en ny. Da er nok streken tydligere.

jeg testet 5 dager etter ikm og fikk nesten ikke strek i det hele tatt, men jeg kunne skimte litt! 2 dager etter var den sterkere, men det endte i sa 1 uke etter, men men....

Krysser fingrene for deg. Tipper at du er gravid=)

Heisann! Vett ikke om eg forsto deg rett, men dersom det er gått mer en 5min etter at du tok testen kan du ikke stole på den!(bare les bruksanvisningen;-)

Men dersom du har tatt ny test, og det kom en svak strek innen 5min - så er du gravid!!!! Gratulere!!!

Tror fenomenet må ligge til navnet;) (det var likt gitt!!)

Testet først en gang med CB, negativ. Testet en uke senere med CB, negativ, men etter en stund (over 10 min) syns jeg at jeg kunne skimte en svaaaak strek. Fløy ut og kjøpte en ny test, denne gangen Quick Respons (apoteket hadde ikke annet) men denne viste negativt.

Sitter her og venter på tr, første dag sist gang var 1. januar... Skal uansett til gynekolog til torsdag, så ser om jeg får noe svar etter å ha vært der. Prøver å si til meg selv at negativ test er negativ, men det ørlille håpet kværner i bakhodet så lenge ikke tr har dukket opp.

Har du tatt en test til? TviTvi

Annonse

hei hei tinemor! :) trur nok dette er pga navnet ja! hehe...

Mensen min er over tre uker forsinket, men jeg tok en est to dager etter forventet mens og den var negativ, så har liksom slått meg til r med det og bare ventet på tanta. men så har jeg begynt og få en del symptomer som: noe som ligner på blærekatarr bortsett fra at det ikke svir, ekstremt trøtt hele tiden, stikkinger nederst i magen der eggstokkene er, ryggvondt osv...så jeg tok en test. siden jeg var overbevisst om at denne også skulle være negativ så tok jeg den midt på dagen, den viste negativ. jeg skulle bort rett etterpå så jeg veit ikke når den lille blå streken kom opp, men da jeg kom hjem var det et kryss!! et svakt ett da selvfølgelig... men allikevel... skal ta en test i morgen tidlig så får vi se...

lykke til på torsdag da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...