Gå til innhold

Kommer meg ikke på do.......


*Lucia*

Anbefalte innlegg

og jeg drikker mye vann og spiser grovt brød. Sliter veldig -og det gjør kjempe vondt hvis det kommer noe (har ikke veldig lyst til å sitte å nipresse da jeg helst vil unngå hemorider....)

 

Mini har det på samme måte... skjønner ikke hva jeg har fått i meg.

 

Kjempe lyst til å ta avføringspiller for å få kommet meg på do. Ser på felleskatalogen at det ikke skal ha noen betydning på morsmelka men jeg vet ikke omm jeg helt tørr alikevel.

 

Noen som har gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff høres ikke noe særlig ut. Kan hjelpe å spise masse frukt. Hadde litt det samme problemet på sykehuset jeg, og det var ikke noe digg da det var vondt i keisersnittet:-( Men det ordna seg omsider!

 

God bedring:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn dagen med en spiseskje linfrø og skyll ned med masse vann! Dette begynte jeg med da jeg gikk gravid, hadde ikke forstoppelse en eneste gang! Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og har det slik.

jeg har brukt duphalac.den smører tarmen.slik at avføringen blir mykere.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi-siblin er et resepfritt middel som stabiliserer magen. Det består bare av frø, som man blander i vann/yoghurt e.l. Ikke farlig for mamman eller baby :-) Har brukt det endel selv i graviditeten. Ellers kan jeg foreslå Biola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp deg en pose med svisker, sviskejuice eller sviskeyoghurt... Naturens egen lille avføringstablett:))

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg prøve den og håpe at det hjelper! (nå hjalp jo ikke lakserolje når jeg var gravid så det blir jo spennende å se om jeg kommer meg på do med andre ting! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...