Murmeline Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Når kan man kalle det forstoppelse? Har begynt med hirsegrøt og sviskesaft i grøten. Hun har ikke bæsjet på to dager nå, og begynner å bkli ganske full i magen. Promper stinkpromp da:)
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Ta tempen i rompa hennes og rot litt rundt... da skal du se det kommer i bøtter og spann. det stimulerer Lille gutten min har hatt forstoppelse siden han ble født omtrent. bruker kun mme. gleder meg til å kunne begynne på sviskesaft da malt ikke har særlig effekt her i huset
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Ved bruk av bare mme sier de jo at det ikke skal gå mer enn to dager, men er nok ikke forstoppelse riktig ennå. Hjelper det å gi et par skjeer sviskesaft??? Hva med malt?? Her hjelper det ikke å pirke henne i rompa...
Murmeline Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2007 har tatt tempen oooooofte de to siste dagene;) detkom endelig en gedigen ladning nå
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 For å passe på å holde ting i gang når man starter med grøt er det en bra ide å gi litt grønnsakspure en gang i døgnet også. Har har mistenkelig lite mageproblemer etter at gutten min begynte med det.. (gutten altså..)
Murmeline Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2007 Oi, hva slags grsker da? Når på døgent, lunsj kanskje??
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Min får gulrøtter, kålrot eller brokkoli. (kokt og most med bittelitt av kokevannet og en liten dråpe olje)
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Evt så kan jo du som har ei snuppe som (muligens) har litt sensitiv mage som mammaen sin prøve en skje med yoghurt? Jeg vet i allefall virkningen det har på min mage:p
Murmeline Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2007 Sweet Amber: er ikke kålrot og brokkoli veldig tøft for små mager? Gulrot kan jeg forstå da:) Har prøvd grønnsakmos, men den var det mais i, altfor tøft for snuppa Tillab: sensitive mager, det er oss!! Hm, babyyoghurt... Den er vel fra 6mnd??
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #10 Skrevet 5. februar 2007 Er ikke helt sikker... Tenkte på Safari egentlig, den tror jeg ikke har overdose med sukker i seg. Men må være en som ikke er fritatt for det greiene vi ikke tåler:p hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå