Gå til innhold

Grøtintro og treg mage... Forstoppelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kan man kalle det forstoppelse? Har begynt med hirsegrøt og sviskesaft i grøten. Hun har ikke bæsjet på to dager nå, og begynner å bkli ganske full i magen. Promper stinkpromp da:)

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

Ta tempen i rompa hennes og rot litt rundt... da skal du se det kommer i bøtter og spann. det stimulerer :)

Lille gutten min har hatt forstoppelse siden han ble født omtrent. bruker kun mme.

gleder meg til å kunne begynne på sviskesaft da malt ikke har særlig effekt her i huset

Skrevet

Ved bruk av bare mme sier de jo at det ikke skal gå mer enn to dager, men er nok ikke forstoppelse riktig ennå. Hjelper det å gi et par skjeer sviskesaft??? Hva med malt?? Her hjelper det ikke å pirke henne i rompa...

Skrevet

har tatt tempen oooooofte de to siste dagene;)

detkom endelig en gedigen ladning nå:)

Skrevet

For å passe på å holde ting i gang når man starter med grøt er det en bra ide å gi litt grønnsakspure en gang i døgnet også. Har har mistenkelig lite mageproblemer etter at gutten min begynte med det..:) (gutten altså..)

Skrevet

Oi, hva slags grsker da? Når på døgent, lunsj kanskje??

Skrevet

Min får gulrøtter, kålrot eller brokkoli. (kokt og most med bittelitt av kokevannet og en liten dråpe olje)

Skrevet

Evt så kan jo du som har ei snuppe som (muligens) har litt sensitiv mage som mammaen sin prøve en skje med yoghurt?

Jeg vet i allefall virkningen det har på min mage:p

Skrevet

Sweet Amber: er ikke kålrot og brokkoli veldig tøft for små mager? Gulrot kan jeg forstå da:) Har prøvd grønnsakmos, men den var det mais i, altfor tøft for snuppa :(

Tillab: sensitive mager, det er oss!! Hm, babyyoghurt... Den er vel fra 6mnd??

Skrevet

Er ikke helt sikker... Tenkte på Safari egentlig, den tror jeg ikke har overdose med sukker i seg. Men må være en som ikke er fritatt for det greiene vi ikke tåler:p hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...