Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Takk for svar ang grøtintrodusering =) Ja, det er ikke så mye tid jeg får satt av til Dib desverre - er liksom bare innom for å spørre om småting, også er det en eller anna som trenger meg her i huset. Akkurat nå er gutta på ferie, så Emma å jeg har hatt alene-kvalitets-tid siden torsdag...har vært kjempedeilig, men nå begynner jeg å savne dem ganske mye - spsielt han minste...hihi - han eldste også da, selvfølgelig =) Har snakka med Lisa og Vegard sin mamma både på sms og mail, og tror hun er ganske opptatt med noe praksis eller noe sånn var det vel...har ikke fått svar på mailen min, så hun har nok hendene fulle, tenker jeg. Alt bra med deg og lillegutt? Han vokser i full fart han å eller? Emma veide hele 7880 på 5mnd+1 ukedagen sin! Syns det var masse. SÅ gikk jeg hjem å så i Elias sitt album, og han veide 9240 akkurat på samme alder!!! Så han var svær han =) Jaja, skal prøve å få prioritert dere dib-damer litt mer fremover - godt å høre at man er savnet da =) Klem fra meg!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2007 Et dytt til å god natt =)
Molait Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 hehe ja må jo inn å kakle noe når jeg ser nikket ditt;) Jeg pleier å være innom titt og ofte hver kveld, men ikke den dagen du skriver nei. Typisk det vetjæ. Lillegutt var 7845, 65, 44 den 15.01. Var da 4mnd og 3 uker blir det vel. Ikke tittet på William sitt, men vet han var fetere..hehe. Elias var ganske jumbo da!! hihi Ser ut til at våre var nøyaktig like tunge da (kanskje ca.) Eller nei, jeg håper da Edvard gikk opp mer enn 35 gram på 2 uker:) Men ganske like da. Må innom dib mer ja synes jeg. Jeg har siden oppe jeg. Og er innom og oppdaterer en gang i blandt. Sitter ikke så lenge om gangen. Tar meg gjerne et raid når han sover. Edvard er snart oppe i full porsjon grøt. Lagde av 60ml i dag og han tømte den glatt:) Hatt laaang intro vi da. Han har sliti en del med magen så tok oss god tid. Nei får skravles:) Hilse L&V's mams da:))
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2007 Hei igjen du! Ja, ganske like er de joi størrelse, ja. Godt de har litt å ta i...ordentlige valker på denne tulla her ser du =) Selv om matlysta er ikke helt på topp. Har så smått begynt med grøt som du vet, men er ikke helt det store enda. Melkeflaska tar hun sånn ca hver 4 time, uansett om hun har drukket 150 eller 180 ml. Har også prøvd litt ferskenpurè og skrapa banan, men veldig rart var det, ja. Artig da å prøve, men for et gris! Off...bare å ha filla klar for min del =) Husker Elias...han bare spiste og spiste han, alt mulig som ble putta i han. Det var jo så innmari lettvint!!! Han er ikke fullt så lettvinn nå lengre da. hater middag =( Ja, i dag fikk vi snø. Masse allerede - så jeg må vel ut å skoffe etterpå. Kjipt og typisk at det kommer så mye snø når ikke gubben er hjemme!!! Jauda... Skal hilse til L&V mams når jeg snakker med henne - ha en god dag videre du da =) Vi prekes! Klem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå