Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Har i det siste dagene litt stikking i underlivet og noen ganger kjenner jeg at hun presser litt nedover (men det er ikke mye). Er også plaget med en del kynnere og har snakket med jordmor med dette. Men de stikkingene hva er det? flere som har det? Er forresten i uke 33.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. februar 2007 dytter litt jeg.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har også disse stikningene av og til, og jeg er også i uke 33. Men jeg aner ikke hva det kan være. Håper noen kan svare oss
tvillingen Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Hatt det noen uker, er i uke 33, ifølge jordmor er det hodet som er langt nede som gjør det.
godiva med 3 gull Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har dem også, men min jm sier jeg bærer høyt ennå..
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2007 vi får dytte litt igjen:) tror også hode ligger langt nede pga siste ktr. kjente jm etter hode og det var ganske langt nede da tror jeg.
Mikaia Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 Hos meg er hodet til baby ikke saa langt nede (ifoelge jm), men jeg faar kun stikkinger naar jeg ligger i sengen og da spesielt om kvelden. Skikkelig ubehagelig!
Faylinn Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 Knivskarpe smerter? Bekkenkløsningsmerter i følge min lege. Kjenner dere det kun i underlivet, eller foran i symfysen også? Jeg kjenner det best når jeg ligger / slapper av. Ble bedre med akupunktur, spes smertene i symfysen.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. februar 2007 Ok, så det kan være bekkenløsningen som spiller ett puss ja. det forklarer litt. skal til lege på torsdag så jeg kan også spørre henne. Er heldig som har lege som i tillegg er utdannet jordmor og har eget ul app.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå