Gå til innhold

Har dere fått strekkmerker enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååå.. Hadde ett lite håp om at jeg skulle slippe unna strekkmerkene,men nå som det er under tre uker igjen til termin må de jo så klart dukke opp. Formerer seg fra dag til dag på magen synes jeg.

Hvorfor kunne de ikke latt være å kommet nå som jeg har klart meg strekkmerkefri så lenge! Klage klage klage:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bank i bordet (bank bank) har ingen enda:) Men har 7-8 uker igjen enda så de kan fort komme.

Skrevet

Det fikk jeg i ca uke 28, e nå i uke 38. Har foreløbig ingen på magen, men masse på rompe/lår. =(

Skrevet

er i uke 32 å har fått strekkmerker alle andre plasser enn magen: lårene, hoftene, rompa, puppene, kjærlighetshandtakene og til å med et på hver overarm.... HVORDAN skal dette gå???????? Jeg ser jo ut som et vei kart!!!!!

Skrevet

Er i uke 29 og ingen ennå! Men det klør noe j*** på magen nå for tida så det spørs hvor lenge jeg holder stand gitt!.. ;)

Skrevet

INGEN!!

Ikke sist sv.skap heller. kjøpt olje som jeg smører meg med hver dag. enten er jeg veldig heldig eller så virker denne oljen!

Skrevet

Dere som har fått strekkmerker, har dere smurt dere med kremer/oljer eller?

Skrevet

*bank-i-bordet* nei, det har jeg ikke. Termin i dag....

Skrevet

Ingen denne gangen heller.. Håper jeg..Termion på fredag!!!!

Skrevet

er 28uker og de har kommet på magen nå..ikke særlig lekkert.Prøver og smøre meg veldig ofte,men det hjelper ikke så mye.

Skrevet

jeg trodde jeg skulle slippe unna, helt til jeg oppdaget de to første røde strekene for 2 uker siden og etter det er det bare kommet fler:(

er nå i uke 38 + 3. smører og smører, men det ser ikke ut som om det hjelper all verden......

Skrevet

Ingen strekkmerker her enda...tre uker til termin. Men berget unna både med nr. 1 og 2 og. Tror arv spiller inn jeg, min mor fikk heller ikke strekkmerker. Har ikke smurt med noen ting.

Skrevet

For min del spiller ikke arv inn;)... Ingen i min fam har ,men jeg fikk i uke 26 da la jeg på meg sinnsykt på kort tid;(.. heldigvis ikke på magen*bank i bordet* ,men på rompa:(.. synes bare det kommer fler og fler der ,litt på lårene og:(.. smører og smører ,men det hjelper jo ikke!!! klarer liksom ikke la være:)

Skrevet

Ugh Ugh...

Etter 2 svangerskap bak meg og UTEN strekkmerker håpte jeg også at jeg slapp unna, men NEI.. for en uke siden så oppdaget jeg de første ( og forhåpentligvis de siste. hååpe håpe) på magen...

Ugh ugh ugh...... SKrik og Vræl...

Skrevet

Tror ikke jeg får det i dette svangerskapet. Fikk det ikke med min første. MEN det kom noen svaaake på hoftene og puppene etterpå fordi jeg gikk så raskt ned i vekt. Puppene var det vel melkespreng som var årsaken. Men disse merkene gikk bort av seg selv etter et år.. Vet ikke om det er strekkmerker siden de gikk bort..?!

Skrevet

Ikke ett enda, er i uke 31. Fikk ingen sist heller, enda jeg gikk opp 25 kilo. Smurte meg aldri heller, tror og det er genetisk. Mamma hadde ingen. Forskere sier det ikke er bevist at det hjelper å bruke kremer i "dyre dommer". Mer ett salgstriks.

Skrevet

har nettopp fått et par streker... Hadde termin på fredag 02.feb... ..så jeg gikk nesten til termin uten..

Gjest otilie79 **fødeklar **
Skrevet

Har masse på rompe, lår bryster og faktisk bak på leggene etter første svangerskap. Hadde veldig mye vann i kroppen da. Har et lite over navelen og det er det eneste jeg har på magen, og det kan jeg leve med:) Ikke så gla i strekkmerkene på puppene og bak leggene da.

Skrevet

Er i uke 34, har ingen enda. Drikker på tran og smører meg hver dag, så håper på at jeg klarer å unngå dem.. Vi får vel se når tiden nærmer seg...

Skrevet

Overraskende nok - IKKE!!! 38 uker i dag ;-), ...men jeg tør ikke helt å tro at jeg slipper unna. Har noen strekkmeker fra ungdomstiden nederst på ryggen og ytterside lår... Håper det blir med de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...