Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #1 Del Skrevet 5. februar 2007 Det tror jeg nemlig at minsten her i huset blir... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 5. februar 2007 #2 Del Skrevet 5. februar 2007 Ja, iallefall fersk banan. Går relativt greit hvis det er i fruktpureer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona og Sine Skrevet 5. februar 2007 #3 Del Skrevet 5. februar 2007 Yepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma`n te Kaja Skrevet 5. februar 2007 #4 Del Skrevet 5. februar 2007 ja, det blir de.. Kutta det ut ei stund vi nå, og da blei det slutt på hard mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 5. februar 2007 #5 Del Skrevet 5. februar 2007 Ja, jeg har prøvd å gi småtten banan et par ganger, men har ikke hjerte til det. Han blir skikkelig sår i rompa av den harde bæsjen, ennå han får masse mm. Så jeg venter en stund til med å gi det gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #6 Del Skrevet 5. februar 2007 Sofie ble det. Men, fikk tips om malt, tok en t-skjee med det i most banan. ingen problemer nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå