Gå til innhold

Dere som har kjøpt bilstol... heeeelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir helt forvirra her.. det er jo så mange forskjellig varianter..Maxi Cosi, BeSafe og Akta Graco..

hvem og hvilken erbest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt Akta Graco Duo Logic, den kan barnet ha fra 0-4 år.

Eneste stol som finnes hvor barnet kan ha samme stol i 4 år, ellers må man jo gjerne bytte 3 ganger fra 0-4 år.

Skrevet

alle setene er gode seter..skåret høyt i test.. selv har jeg besafe izi sleep..syntes det setet virket mest trafikksikkert.. litt praktisk med at man kan legge ned ryggen på setet.. men et lite minus med at det ikke er base til setet.. men det kommer visst i mars ettersom jeg har hørt..:)

Skrevet

jeg har kjøpt be safe izi sleep....

Skrevet

Vi har kjøpt Recaro, den har visst også vunnet noen tester. Tror det skal godt gjøres å få tak i en dårlig stol i dag, de ligger nok på samme nivå de fleste.

Skrevet

Fikk beskjed hos forhandler at de fleste seter har vært både best og dårligst i test, kommer helt an på hva de tester ( hva slags kollisjon)..... og alle produsenter vil jo vise til den testen der de har blitt best....

Skrevet

Har kjøpt acta graco logico, flere som har anbefalt den til meg....

Skrevet

Vi har kjøpt maxi cosi cabriofix. Denne har kommet best ut i test og vi har også flere venner som er veldig godt fornøyd me setet :)

Skrevet

Jeg har kjøpt acta graco logico S. Det er med base og virker som et kjempegreit sete. Tror nok jeg blir veldig fornøyd med det.

Skrevet

Har og kjøpt Acta Graco Logico S med base. Virkar veldig bra!

Skrevet

Vi har kjøpt Maxi cosi.Sant at det er mange merker og velge mellom ja.Er ikke enkelt.Vankelig og si hvem som er best og slikt da.

Skrevet

Har maxi cosi. Den visste jeg at jeg fikk plass til bakovervent. De andre ble for store. Sjekk om du har plass i baksetet først før du bestemmer deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...