Gå til innhold

Da er jeg endelig over i 3.trimester :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig var det min tur også å komme inn hit :-)

Jeg har termin 2.mai og venter en gutt. Jeg er sterkt plaget med bekkenløsning, men har funnet hjelp i akkupunktur.

Jeg har to barn en gutt på 6 år og en jente på 5år.

Tenk det er bare 12 uker igjen. Jøss tiden har nok gått litt fort i like vel selv om jeg syns 2.trimester var veldig laaaaangt.

Lykke til alle sammen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh! Ja da er vi nettopp beveget oss begge over på 3 trimester. Jeg har termin den 28. april, men tror selv at Theodor kommer den 2. mai....alle jeg kjenner har gått over tiden! Det er sprøtt å tenke på at det bare er 12 uker igjen...spennende! Godt at du har funnet ut at akupunktur fungerer, jeg har til dels smerter i korsryggen og er plaget med halsbrann. Men skal ikke klage, det er absolutt verdt det!

Velkommen skal du være i alle fall!

Skrevet

hei.. samme dag vi to ja:) 2 mai her å..... er egentlig i fin form jeg nå. begynt å jobbe igjen. vært sykmld mange mnd pga sinnsyk hodepine. men toppform nå:) aldri fått gjort så mye hus arbei som nå for tiden... godt med litt energi igjen... kjenner det godt i bekkenet når jeg løfter rundt på snuppa. men har ikke mye valg da... hun er jo ikke 1 1/2 år enda en gang... så vanskelig å unngå løft.. gleder meg bare til å få ut babyen nå...;) blir kos med liten baby igjen.. lille snuppa mi på 17mnd har blitt alt for fort stor... gleder meg til en fin tid her inne.... sist bodde jeg her inne til 12 dager over termin.. men vil gjerne forlate dere litt før denne gangen...;()

Skrevet

Har termin 28. april, og er overlykkelig over å ha endelig komt over i 3. trimester :D

Synes 1. trimester gikk utrolig sakte, var veldig dårlig, kvalm og kasta opp.

Men 2. trimester gikk fort, jul og greier ;)

Gruer meg til fødselen, så er glad d er i underkant av 12 uker igjen!

Skrevet

hei! velkommen inn hit da jenter!! :)

lykke til videre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...