"singel" Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Noen som har tips om hva vi skal lage til gjestene? Tenkte å lage: sjokoladekake, muffins, gele og krem kake... Noe annet man kan lage eller holder det?:-) Kom gjerne med tips....:-) Takk og takk..
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Jeg syntes det hørtes nok ut jeg:)
SaDa Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 boller og kanelsnurrer faller veldig i smak hvertfall
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Kan jo være godt med noe varmt i tillegg til kaker dersom besøket er rundt middagstid. Tenkte å lage pizzasnurrer jeg )
CARCEL Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Som mat holder det, synes jeg. Men hadde selvsagt hatt kaffe og brus i tillegg (eller drikke)
"singel" Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2007 Kaffe og brus blir det i tilegg ja:-)
CARCEL Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Har de ikke spist noe før de kommer, synes jeg det er rart. Hos vår familie er det kun til konfirmasjon, dåp, bryllup og begravelse vi har middag. Hvis de vil ha middag på en gebursdag får de finne nærmeste bensinstasjon å kjøpe deg ei pølse eller noe :-) Synes det er uhøflig å komme skrubbsulten, hvis de ikke kommer langveisfra
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Vi hadde bla. pizzasnurrer, fruktsalat, grønnsaker og dipp, sjokoladekake, kanelsnurr, muffins, bløtkake, bærpai, grissini, boller, hvetekringle, ostekake, sviskekake, pawlova, ovnsbakt ostekake...(ikke alt på en gang da, feiret flere ganger).
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 grønnsaker og dipp i tillegg til kaker er bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå