Gå til innhold

HVA FAEN ER DETTE DA???!!!


MammaTilToTette + spire

Anbefalte innlegg

I dag var jeg hos legen min og fikk henvisning til tidlig ultralyd.Dro til sykehuset for å få ordnet meg rask time.Kom inn til legen og det eneste han gjorde var å fortelle meg at det var for tidlig med UL nå....Jeg er 8+1....At de ikke kunne fortelle meg noe uansett...Dette kan da ikke stemme?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på ultralyd i dag og gynekologen sa at de kunne se noe allerede fra uke 6.(innvendig ul da), så det stemmer ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på ditt og si du skal ha UL!

Jeg var der i dag. Fosteret var i uke 6 og bare 5mm langt, men vi så et bankende hjerte allikevel:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg vet jo at det er mulig å se noe nå,og det var snakk om innvendig UL..Skulle tro jeg ble hørt når jeg hadde henvisning fra fastlege,men han var direkte frekk med meg og sa jeg ikke fikk noen time før i slutten av februar..Med andre ord kan det være for seint å få abort om det skulle være noe galt(er alene og student så takler ikke å få et sykt barn nå).Jeg ble rett og slett sjokkert og utrolig lei meg av dette.Føler jeg ikke blir hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan faktisk ikke sjekke om det er noe galt med fosteret (som f.eks.downs) før du er 10 uker på vei, så det stemmer nok at det er for tidlig hvis det var derfor du ønsket tidlig ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt stemme ja.Det jeg hovedsaklig skulle finne ut av var om det var snakk om flere,har en del tvillinger i familien. Og om det evt var noen alvorlige avvik. Dette skal være mulig å finne ut av nå vel.Det sa fastlegen min også,men det var ikke legen på sykehuset enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...