Amsterdame Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Hei, Bor i utlandet og ville gjerne vite hva dere i Norge synes om Max som guttenavn?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Ja hvorfor ikke??? Har en venn som heter Maximilliano, men han går kun som Maxi og er verdens snilleste!
cec26 Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Jeg liker ikke det navnet så godt.. blir så hardt syns jeg....
Lone35 =0) Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Max Mekker er da en koselig fyr! *smiler*
superfornøyd m nr 2 på vei Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 synes det er veldig kult, det er liksom bra med "fart" i det. men siden vi bor i Norge og ikke har spesielt international forankring på noe vis blir det kanskje litt i overkant hos oss. Men dere burde gå for det!!
Sognogfjord Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Jeg synest navnet i seg selv er kjempekult, men jeg mener det er litt avhengig av etternavn også. Max sammen med noe rotnorsk blir litt rart for meg, men det er smak og behag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå