Smilet:) Skrevet 5. februar 2007 #1 Del Skrevet 5. februar 2007 Hei hei kjære gode, gamle medsøstre!! Er ikkje så aktiv som før, men følger jo med innimellom. Veldig bra vi har dette forumet, så vi likesinna kan treffast! Er enig med det mange skriver at de ikkje føler seg heima på hverken 1.tri. el. 2. tri.. Ikkje eg heller. Merker også at etter å ha vanka så mye på ass.befr. og no er så heldig å endelig ha lykkast, så er eg ikkje like "avhengig" av å logge meg inn kvar dag (opp til fl. gangar for dagen) som før. Kikker innom av og til. Ellers går det mye i bøker, div. info. og bladet "Gravid" som eg endelig kan kjøpa:) Er 20 uker på vei på onsdag, og formen er fin. Håper den holder seg;) Lever som normalt, men må lytta litt meir til kroppen og ta det med ro innimellom. Spira har det bare bra. Kjenner de berømte luftboblene, og der er deilig-godt å kjenne at det faktisk er liv der inne!!! Korleis går det med dåkke andre då, jenter? Er spent på å få høra litt fra dåkke:) Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8098876-heisann-damer-lenge-siden-no/
♥ivf m/prins♥ Skrevet 5. februar 2007 #2 Del Skrevet 5. februar 2007 Hei vennen:) Så koselig innlegg:-) Kan jo si at her hos oss går det bare bare bra. Var på UL på tirsdag og det var det jammen meg en vakker liten baby:-))) Målte 6cm og vi fikk til og med høre hjerteslagene og de var på 155. Alt så helt bra ut og vi fikk beskjed om at dette kom tl å gå bra, 99%, og at jeg måtte prøve å slappe av. Legen har sykemeldt meg 50% og hun så helst at jeg ble det hele svangerskapet. Vi får se hva som skjer videre, tar en dag av gangen. Men du, har dette gått opp for deg enda? Vi bare smiler og kniser og sier det hver dag at det ikke har gått opp for oss enda og det har det jo ikke heller. Jeg har innredet barnerommet inne i hodet mitt, men det er også alt. Jeg tenker ikke på å handle, kjøpe utstyr, blader, informasjon....jeg vet ikke. Kanskje jeg er helt mettet på alt dette ila de siste 2 årene? Jeg er jo litt nervøs og tar nok litt avstand fra alt dette som skjer inne i meg nå. Gleder meg til jeg får mage og til jeg kan se/kjenne/føle liv. Til å gå til jordmor og få høre hjertelyden.......hva er det det heter igjen? Jo, bekreftelse var det! He he he:-))) Om et døgn og noen timer går jeg inn i uke 14:-) Hver uke er en seier for oss. Og dess lengre vi kommer, dess bedre er det jo. Når begynte du å kjenne liv? Kjennes det ut som luftbobler? Nå ble jeg litt skuffet......;o) Trodde kanskje at det skulle kjennes ut som stryk eller noe som kom innenfra? Nei, ikke vet jeg:) Så når kom boblene? Vil dere vite hva dere får? Eller vet dere det? Vi har ikke bestemt oss... Vi skal ha UL i 3D om 5 uker, så vi får se da hva det blir til...time will show:) Har dere sagt det til andre enn familien nå? Jobben? Vi har sagt det til familien og jeg en venninne. Blir leeeeeeeeeenge til andre og jobben får vite det. Dette skal jeg ha for meg selv til dess glidelåsen sprenger i jakken;o) Ihvertfall til jeg er over i 6/7mnd. Godt å hør at det går bra med deg og at dere kose dere med bobler og gravid-blader:) Ta vare på dere selv og babyen og lykke til videre! Klemmer:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8098876-heisann-damer-lenge-siden-no/#findComment-8100233
Smilet:) Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 11. februar 2007 Så kjekt at dåkke har vert på UL dåkke og:) Godt å få se spirene våre live!! Tenk du har ei spira i magen!!! Det er så deilig følelse, og tanken på at vi lykkast til slutt vi og:) Så det ha ikkje gått opp for dåkke endå? Her har det vert virkleig heile tida, men må si at det var først når vi såg spira sprelle inni der på UL at vi virkelig slo oss til ro med tanken på at dette er sant! Og når eg fikk høra hjertelyden, slappa eg litt meir av med ein gang:) Eg beg. å kjenna liv når eg var i uke 18 (18+1 faktisk)! Ja, det kjennes i starten ut som små luftbobler e.l. Jordmora eg var hos meinte det og kunne kjenna ut som ein liten gullfisk inni der som sveipa borti av og til:) Eg kjenner liv kvar dag, noen gangar meir enn andre. Etterkvert så blir jo de meir og meir tydelige bevegelsar, og ein vil kjenna skikkelige spark. Det kjenner eg ikkje riktig endå. Nei, vi vil ikkje vita kjønnet. Vil ha litt spenning:) Kunne jo fått vita det på UL i uke 18, men nei, vi venter:) Vi sa det til familie og venner etter UL i uke 13, hadde venta lenge nok då Mange sier det jo lenge før den tid, så egentlig hadde vi venta ei stund.. Føltes ihvertfall sånn:) Vel vel, håper formn din er fin og at alt er bare fryd og gammen?!! Har du beg. å få mage eller? Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8098876-heisann-damer-lenge-siden-no/#findComment-8184568
*Lenn* :-)) Skrevet 12. februar 2007 #4 Del Skrevet 12. februar 2007 Ååå så kos å se livstegn fra deg Smilet!! Må innrømme at jeg savner deg og vestlandsken din Jeg hører jo ikke til her jeg da (enda...) men er jo innom da det er mange kjente her...Godt at det er bra med deg og spiren.Gleder meg på dine vegne!! ) Jeg er på vanlig prøving, jeg (ha ha, som om det skulle gå bra første gangen etter exu liksom, på NATURmetoden.... av og til lurer jeg på hvor dum/ naiv det går an å bli...) ;o) Men venter iallefall (ikke!!) mensen til uka nå. Da får jeg ringe St.Olav og finne ut hva vi gjør. Hadde i utgangspunktet tenkt til å vente til nete måned med nytt forsøk, men har regnet meg ut til at da blir det uttak og innsetting midt i konfirmasjonen til niesen min (som jeg er fadder til og som jeg ikke kan gå glipp av for alt i verden...) så jeg vet ikke... kanskje vi bare må sette i gang allerede nå.... Som du kanskje husker så fikk vi jo positiv test på naturmetoden sist. Og da vettu, er et håp tent, og jeg klarer ikke legge vekk tanken på at det kan skje igjen.... (Mister vi håpet - mister vi alt...) Koselig å se deg iallefall, vennen!! Masse masse lykke til videre med spiren din ) Håper på flere oppdateringer fra deg!! ) Stooor klem fra din gamle venn Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8098876-heisann-damer-lenge-siden-no/#findComment-8190559
Smilet:) Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 15. februar 2007 Hei vennen! Så kjekt å høra fra deg og:) Så koselig at du har savna dialekten min, hihi:) Ogdu-sååååååååååå gledelige nyheter eg logga meg inn til i dag!!! GRATULERA nok ein gang!!! Denne gang Lenn-skal spira klore seg riktig godt fast! Har du rekna deg fram til termindato eller? Var uansett kjempekjekt at du lykkast igjen, og at det blir 2007 baby på deg/dåkke og!!!!!!!!!!!!!!! Eg er komt 21 veker no, så tida fyker. Kjenner liv kvar dag og det er godt! Til tider litt stinn i magen men.. Vi snakkes vennen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8098876-heisann-damer-lenge-siden-no/#findComment-8247166
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå