-carina- Skrevet 5. februar 2007 #1 Del Skrevet 5. februar 2007 For dere som ikke har lest den andre tråden: http://www.dinbaby.com/forum/thread/8091035 Et forslag: Vi er en gjeng med mammaer som har møtt hverandre på internett. Siden vi dessverre bor spredd over det langstrakte Norge ønsker vi å få dekket (billigste) reise og (billig) opphold på ett sted i Norge en helg i april... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 5. februar 2007 #2 Del Skrevet 5. februar 2007 Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 5. februar 2007 #3 Del Skrevet 5. februar 2007 Kjære Gla'meldingen! Vi er en stor flokk julimødre 2006 som har møttes på et forum på internett i løpet av våre svangerskap. Vi har vært til støtte og oppmuntring for hverandre, og gitt hverandre gode råd og en klapp på skulderen når det har vært behov for det. Siden vi har fått et ganske godt forhold og fortsatt har samme gode kontakten med hverandre gjennom et annet forum på nettet, så har vi flotte damer så lyst til å møte hverandre med gullklumper og alt ) Nå har det seg slik at vi er fordelt over det ganske langstrakte land, for mange av oss er det både dyrt og langt å reise. Så vår bønn til dere i Gla'meldingen er å få hjelp til å dekke reise og opphold (og da ikke av de dyreste valgmulighetene). Eller noe..? Uff, bare litt tenke høyt fra meg.. :oP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 5. februar 2007 #4 Del Skrevet 5. februar 2007 Jepp! Hørtes bra ut syns jeg ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 5. februar 2007 #5 Del Skrevet 5. februar 2007 Hehe... Tenk om vi vinner da!!!! Da blir det ihvertfall landstreff for alle!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2prinsesserogbim Skrevet 5. februar 2007 #6 Del Skrevet 5. februar 2007 drit bra altså=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rolly Skrevet 5. februar 2007 #7 Del Skrevet 5. februar 2007 signerer luni sin versjon jeg kan ikke du sende den inn da luni? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 5. februar 2007 #8 Del Skrevet 5. februar 2007 Signerer også Luni sin versjon. Kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg er helt enig med Luni sin versjon... Kan du ikke sende den inn, da.. Se også tråden om omtrentlige kostnader som jeg har skrevet! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 6. februar 2007 #10 Del Skrevet 6. februar 2007 Uff, kan ikke du carina fikse dette da? Bare å stjele teksten min det, skal ikke sladre.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 6. februar 2007 Litt opptatt i dag, får besøk snart og så ruller det inn med besøk her resten av dagen... Men jeg kan se på det i morgen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 6. februar 2007 #12 Del Skrevet 6. februar 2007 Flott ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå