Gå til innhold

Hvis min gladmelding blir valgt ut ønsker jeg meg:


-carina-

Anbefalte innlegg

For dere som ikke har lest den andre tråden:

http://www.dinbaby.com/forum/thread/8091035

 

 

Et forslag:

Vi er en gjeng med mammaer som har møtt hverandre på internett. Siden vi dessverre bor spredd over det langstrakte Norge ønsker vi å få dekket (billigste) reise og (billig) opphold på ett sted i Norge en helg i april...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Gla'meldingen!

 

Vi er en stor flokk julimødre 2006 som har møttes på et forum på internett i løpet av våre svangerskap. Vi har vært til støtte og oppmuntring for hverandre, og gitt hverandre gode råd og en klapp på skulderen når det har vært behov for det.

Siden vi har fått et ganske godt forhold og fortsatt har samme gode kontakten med hverandre gjennom et annet forum på nettet, så har vi flotte damer så lyst til å møte hverandre med gullklumper og alt :o)

 

Nå har det seg slik at vi er fordelt over det ganske langstrakte land, for mange av oss er det både dyrt og langt å reise. Så vår bønn til dere i Gla'meldingen er å få hjelp til å dekke reise og opphold (og da ikke av de dyreste valgmulighetene).

 

Eller noe..? Uff, bare litt tenke høyt fra meg.. :oP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig med Luni sin versjon...

Kan du ikke sende den inn, da..

Se også tråden om omtrentlige kostnader som jeg har skrevet! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt opptatt i dag, får besøk snart og så ruller det inn med besøk her resten av dagen... Men jeg kan se på det i morgen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...