Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!

Det er veldig babyboom her inne nå!! :-) Virker som om alle er gravide, deilig for jeg har hørt at graviditet er smittsomt!! :-)

Vi drar nedover nå hvert øyeblikk, har testet to ganger for dag. Forventer positivt utslag egentlig i morgen, men med Pergotime kunne eggløsningen bli noe forsinket. Så vi har ikke bestilt noe og har heller ikke noe forhåpninger. Den blir positiv når den blir positiv! :-)

Ønsk meg lykke til, og smitt meg gjerne med graviditet!! :-)

Klem:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8098746-n%C3%A5-reiser-vi-snart-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende.... Ønsker deg selvsagt masse lykke til.

Sender over litt babystøv jeg, den smitsomme varianten: ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Krysser fingre

Klem

Annonse

Hei **Angelina**

Vi prøver å smitte så godt vi kan! =) Vi ønsker dere masse lykke til og skal krysse alt vi har av fingre og tær!!! Babystøv oversendes i tonnevis******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Vi ønsker og håper veldig at dere endelig kommer etter!

Stor klem fra oss

Hei.

Vi skal ikke ta eggløsningssprøyter, men skulle egentlig ønske at vi fikk det. Siden vi (les jeg) har problemer med eggløsning så skulle vi ønske å bli litt mer sikret en eggløsning ved hjelp av sprøyte. Men men.. Det har stikket ordentlig i begge sidene nå i det senere dager, og i kveld fikk vi positivt utslag på testen! :-) Er i rute da! :-)

Lykke til!! :-)

Heisann!

Ja, jeg leste at dere skulle prøve begge to samtidig?? :-)

Vi har også snakket en del om vi skulle prøve samtidig, men vi vil så gjerne at jeg blir bærer. Min samboer derimot ønsker å oppleve sin kjære gravid. :-) Men vi har blitt enige om at vi vil prøve så fort jeg er noen måneder på vei, og nettopp av den grunn ha muligheten til å være hjemme begge to og bli ordentlig kjent med begge babyene!! :-)

Jeg skal sørge for å komme hjem gravid!! Hihi.. Lykke til selv i denne spennende epoken!! :-)

Hei!!

Jubelen står i taket, og vi er i rute!! :-)

Testen ble positiv i kveld, og vi skal ha en tur nedover i morgen. Tipper nok at det blir utpå dagen en gang vi reiser. Får høre hva de sier i morgen! :-)

Tvi tvi, grafser til meg alle babydryssene som en grisk kvinne!! :-)

Så skal jeg sørge for å komme hjem gravid og det som hører til. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...