Gå til innhold

noen som har problemer med å gi babyeb deres flaske?


desemberbebis & gullene

Anbefalte innlegg

vi har prøvd tre ganger å gi flaske til Celine...jeg har pumpet meg og sambo har prøvd å gi... første gang gikk det fint men de andre gangene har hun nektet å ta flasken.. noen andre som har det samme problemet? hva gjør vi får å få hun til å ta flaske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette lurer jeg også VELDIG på. Føler meg ekstremt bundet når jeg vet at hun kun vil spise av puppen. Første gangen han fikk flaske, ca 3 uker gammel, gikk det kjempefint, men nå i det siste blir han helt krakils bare han ser en flaske...

 

Veldig takknemlig for tips om hvordan venne han til å drikke av flaske. Han er 3 mnd i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme problemet her. pumpa meg masse, så pappaen skulle kunne gi når jeg er på trening o.l, men hun nekter. bare skyver den ut med tunga og skriker. noen som har en løsning?

 

*dytt, dytt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutten tar flaska ganske bra, smeller litt med tunga og svelger litt luft men det går unna så det suser. Merker at han ikke vil ta flaska noen ganger, trur vi har finni ut at det er fordi melka har hatt pittelitt feil temperatur, da griner han på nesa.. Må varme melka litt til når han er halvveis.. Eller hvis mm har blitt lagret i kjøleskap eller fryseren er han heller ikke så glad i den. Men ferskpumpet mm går ned, det gjør også mme. Dette trur jeg er fordi mm som har blitt lagret litt smaker anderledes enn fersk mm. Min melk er hvertfall veldig søt når den kommer rett fra puppen, mens den som har stått litt i kjøleskapet smaker vondt, skikkelig jernsmak.. Ellers så pleier vi å ta litt melk på tuten også inn i munnen, liksom erte han litt med smaken så til slutt hugger han til og drikker masse! Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg kjøpte mam flasken på rema... Med luftehull og tut som en brystvorte... Den funket kjempefint.. Hun ville ikke ta vanlig flaske..... Vil heller ikke ta smokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...