Sanna&Simen Skrevet 5. februar 2007 #1 Del Skrevet 5. februar 2007 Håper de finner ut av mistankene om KISS, og lykke til med resten dere må gjennom på sykehuset:) KLEM:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 5. februar 2007 #2 Del Skrevet 5. februar 2007 Ja, denne hiver jeg meg på også... Lykke til i morgen!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #3 Del Skrevet 5. februar 2007 Lykke til fra oss også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 5. februar 2007 #4 Del Skrevet 5. februar 2007 JAA! Lykke til fra Nora og meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smula71 Skrevet 5. februar 2007 #5 Del Skrevet 5. februar 2007 Lykke til fra oss også (c: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 5. februar 2007 #6 Del Skrevet 5. februar 2007 *kryssefingre* fra oss og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 5. februar 2007 #7 Del Skrevet 5. februar 2007 Lykke til imorgen med Benjamin!!!!!!!!!!! Krysser fingre for at dere finner ut noe istedenfor å gå rundt å lure!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 5. februar 2007 #8 Del Skrevet 5. februar 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH, så koselige dere er da, som husker på oss. Skrev nettopp et innlegg før jeg så dette. Jeg håper de finner ut at det er KISS. Høres fælt ut å ville sette en diagnose slik på lillegutten min, men da vet jeg han blir bra igjen. Håper dere ikke vil savne meg for mye de neste to dagene hehe. Tusen takk for lykkeønskningene. Krysser alt jeg har jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå