Gå til innhold

Hva ønsker du deg i morsgave?


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Jeg blir veldig glad for et selvlaget kort, ikke fra Simen da, men Sanna. Og så en aldri så liten marsipankakebit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sooove!!!

(Etter å ha vært hos a' mor i fire dager, uten så mye avlastning som jeg skulle ønske, så står det på ønskelisten min!)

 

Ellers så ønsker jeg at mannen min skal huske at det er morsdag!! ;o)

 

Men jeg vet at jeg nok ønsker meg for mye... Hi, hi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg en tegning fra eldstedattera. og SOVE. Ellers hadde det vært koselig med en blomsterbukett og kake.Men, tror jeg ønsker meg litt mye nå. Fint om han husker det, men må nok minne han på det tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna mener jeg trenger en lue, de er redd for at jeg fryser på hodet når vi er ute;-)

 

Jeg vil sooooove lenge, og så ønsker jeg meg en god frokost med deilig kaffe når jeg blir vekket! Og noen fine tegninger, kanskje! Og kanskje vi kan bake noen boller:-) (så slipper vi å bake helgen etter hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker meg et kort og en bukett tulipaner :-) Har ikke hatt friske blomster i hus på aaaaaaltfor lenge. Og håper at mannen min husker dagen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. siden jeg er alene og emma er så liten så har jeg kjøpt meg selv en brødbakemaskin i gave :) ... så snart så blir det nystekt brød til frokost... namnam...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy å se at dere ikke er så kravstore som jeg får inntrykk av at de fleste er når jeg ser reklamen:-)

 

Selv ønsker jeg meg frokost på sengen dvs., så lenge vi har en treåring med maur i fua så blir det jo på kjøkkenet, men det er ihvertfall klart når jeg står opp!

 

Kort fra eldstemann hadde vært veldig koselig, men er usikker på om de lager det i barnehagen nå.

 

Og en bukett hadde også vært stas...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort er koselig å få, og frokost på sengen. De lager ikke kort i barnehagen og på skolen her. Vet ikke om det er med tanke på alle de forskjellig familiesammensetningene. Det er litt dumt, gledet meg til å få det da jeg ble mamma første gangen. Så jeg får legge frem ark og fager og hinte litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...