Gå til innhold

Så et bankende hjerte på tidlig UL i dag:)


Engelen*My

Anbefalte innlegg

Nå er jeg bare så glad:)

Var på tidlig UL i dag og så et bankende hjerte, det hoppet på skjermen:) Trodde jeg var 7 uker i dag, men embryoet ble målt til 5mm. Legen sa jeg derfor var 6 uker på vei! Siste mens 18 des og EL 2. eller 3. jan. Håper dette ikke er et dårlig tegn? At det var så lite? Noen med lignende erfaringer?

Grunnen til tidlig UL i dag var brun utflod siden fredag, med friskt blod på lørdagskvelden. I dag har det kommet ganske mye brun/rødt. Legen sa dette var fra sjeden og at det var gammelt (livmorhalsen var lukket). Klarer allikevel ikke roe meg helt ned. Hadde en MA 13 nov i fjor og har den veldig friskt i minne. Fosteret ble da målt til ca 1 cm og hadde gått til grunne i uke 6 engang.

Håper noen kan komme med noen synspunkter.......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kan dessverre ikke si noe om lignende erfaringer, jeg er i mitt første svangerskap og er i dag 6+3. jeg ville bare si at det må være utrolig godt å kunne se hjertet slå, det blir vel litt mer virkelig da, gjør det ikke det? jeg tror jeg vil bestille tid i morgen. klarer liksom ikke tro helt alt dette før jeg ser hjertet slår:)

 

lykke til videre:) det går nok bra:) de sier jo at når du ser hjertet slår er det kun 3 % sjanse for at det kan gå galt. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!

Masse lykke til med ditt svangerskap.... Håper du også får se et bankende hjerte snart:) Det var helt fantastisk, anbefales på det sterkeste!

Hadde jeg bare ikke hatt blødninger nå så......

3% er lite da, må nesten juble litt her jeg sitter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var og på ul i dag og så det bankende hjerte og den herlige lille menneskeaktige spiren der inne!! Trodde jeg var i uke 11 jeg, men har vært litt usikker og lurt på om jeg har hatt litt sein eggløsning - samboeren min var bortreist på noen tidspunkt så vi vet når vi har hatt sex for å si det sånn og dermed ca når det har skjedd en befruktning =). Men gynekologen mente også at jeg måtte ha hatt litt sein eggløsning og at jeg da ikke er så langt på vei som jeg hadde trodd beregnet utifra siste mens, men alt stod bra til der inne og hjertet slo sterkt og hardt og hun kunne ikke se tegn på at noe var galt - så jeg slår meg litt til ro med deg og er fremdeles i 10 uke en stund til =).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...