tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Oda er blitt stor pie. 7030gram og 62cm lang. Har altså vokst hele 19cm siden hun ble født, og gått opp 4,5kg. Vaksinene gikk forsåvidt greit, den siste er alltid den vondeste... (den hjernehinnebet.-vaksinen) Nå ligger hun i vugga å sover, har sovet masse etter hun fikk dem.. men det gjorde hun sist også Ellers er vi snart oppe i full porsjon grøt, hun elsker det - og er blitt myyye flinkere å sove lengre om natta. Deilig! =)
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 blitt stor nå ja =) vokser fort disse klompene.... skal på kontroll torsdag,så jeg er spent.men lille klompen har strekt seg,veldig...så jeg håper han kommer under kategorien "normal" nå,hehehe....gruer for vaksina,men har stikkpiller klar jeg..hyla som fy i et døgn sist..er oppe i en porsjon grøt her også,å middag,og grøt til kvelds.....glad i mat fremdeles..;o) håper snuppa ikke får feber eller noe da.å hurra for at hun sover leeeenge =) ingenting er bedre enn det,heheeh =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå