Gå til innhold

Trine, Lone, Alva og andre kjente...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Er veldig sjeldent her, men når jeg først er her vil jeg jo hilse pent på...

Ser at du har det vanskelig nå Lone. Må være slitsomt med lekkasjer! Håper at det stopper snart og at du kan slappe av i resten av svangerskapet.

Og dere andre, noe nytt? Formen bra?

Jeg er nå hele 15 uker og har det greit. Har endel plager, men skal jobbe mindre nå så tenker jeg det hjelper seg. Jeg jobber sånn ca 120% så jeg er ganske gåen! Men nå tar jeg symptomene på alvor og kutter ned.

Ellers så er det svært lite nytt her. Er VELDIG sikker på at det blir gutt, det er ikke sett på UL, det er jo fremdeles tidlig, men det er den følelsen.

Kjempe klem til dere :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Maja-Mor!

Så koselig å se deg her inne :o))

Godt å høre at det er bra med deg!

Står bra til med meg også. Er nå i min 16.uke, og puster litt mer lettet ut for hver dag som går. Har vært på tidlig ul og alt ser bra ut :o)) Formen er bra. Kvalmen forsvant etter 13.uke, så nå er det mest at jeg er trøtt.

Spennende med guttefølelsen da!! Blir artig å høre om det stemmer :o))

Klem,

Skrevet

Hei Majamor ;D

Har savnet deg!!!!! 15 uker allerede?? tiden går jammenmeg fort altså!

Med meg er det meste bra egentlig. Sliter litt med bekkenet, men sjefen kom i dag og så hun skulle se på en løsning for meg der jeg slipper å løpe så innmari mye hele tiden.. Så vi får se hva hun kommer opp med.. Er skikkelig sliten om dagen iallefall... Magen vokser i rekordfart må jeg si.. (bildene ligger på siden min om du vil se de Maja!)

Godt å høre at du roer ned litt.. Ikke bra med for mye stress!! Heheh.. Du er sikker på at det blir en gutt??? Jeg var skråsikker på det før UL, men etterpå har jeg hatt mer følelsen av at det blir ei jente... Men det er ikke godt å vite før fødselen ;) hhehe

STOR klem fra meg;)

Skrevet

Hei så kjekt å se deg! Titter etter nicket ditt av og til og har håpet at det går bra med deg :-)

Går bra her, er endel plaget med bekken og kynnere, men ellers er formen fin, skal ikke klage. Blir spennende å se på UL om du har rett da når den tid kommer! Og så er jeg litt nysgjerrig da, har du noen kontakt med donor nå, eller har han gjort sitt og så var det ikke mer? (du har lov å ikke svare på dette altså!).

Skrevet

Hei Majamor!

Har kikket etter deg i flere dager jeg nå. Lurte på hvor langt du egentlig var kommet. Jeg er blitt fratrukket en uke og er 22+0 i dag. Så jeg er bare 7 uker foran deg da. Men du har ikke fått UL-termin etter hva jeg forstår?

Ja jeg har vært plaget med lekkasje helt siden fvp'en 11.januar. Helt jævlig. For starter det fødsel nå, så er det krise for Lillegutt. Han er jo ikke mer enn 450 g og 27cm lang enda (etter hva BiM sier).

Koselig å høre fra deg da, Majamor. Men du må roe ned arbeidstempoet litt. Du vil da ikke slite deg helt ut! Vi må få høre oftere hvordan det går med deg.

'

Stor klem fra

Skrevet

HEIIII Jenter!!!

Så hyggelig at dere er her alle sammen!!

Nei, det er null og niks kontakt med donor, han har gjort jobben sin ..hehe.

OG VET DERE HVA?????

Jeg forakter den tidligere deilige sjefen min. Det har blitt avslørt at han er en jævla horebukk!!!!!!!!!!!!! Han har fremdeles jobben sin....men fytti rakkeren så kvalmt!

Lykke til alle sammen. Vi talas' åt!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...