Mini&Meg Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Noen som har opplevd problemer med OTH? Vurderer å bestille fra nederland så jeg kan få vognen nå, for om jeg skal bestille i Norge får jeg den ikke før til sommeren. Det jeg da lurer på om det er noen som har opplevd at ting ryker ,blir ødelagt?
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Niks! Det er en fantastisk god vogn!!
mammmamia ** Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Niks..! Har bare hørt på tidligere modeller at noen var misfornøyde med stroppereguleringen i ryggen, men har ikke hørt det på de nye modellene i hvertfall (06 og nyere)... :-) Er superfornøyd med vogna vår, og om du bestiller fra babyjungle eller John så er de veldig behjelpsomme med service, så det er ikke noe å bekymre seg for :-)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Min knirker! Har også hørt at andre vogner gjør det... En venninne av meg har tvillingvognen, med akkurat samme lyd. Har prøvd å smøre selv mange ganger, til ingen nytte. Har akkurat hatt den på full overhaling på Fru Lyng, men han som fikser vogner fant ikke ut hvorfor den knirker. Han hadde smurt alle tenkelige steder, og mente det kanskje kom til å gå over på trilleturen hjem. det gjorde det ikke! Det er mest når jeg løfter bakhjulene på vognen med styret (hvis man skal over en terskel el. Kanksje det er noe med materialet. Har 06 modell. Det er jo bare en liten filleting, og jeg er ellers utrolig fornøyd med vognen. Helt herlig å trille! Tror nok det kan lønne seg både økonomisk og vente-messige å bestille fra utlandet. Lykke til!
mammmamia ** Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Ja, akkurat det med knirking har jeg noen ganger også, særlig når det er veldig kaldt. Mer bare en liten piping da, ikke sånn slitsomt... Men det er jo noe som skjer med absolutt alle vogner da, og ikke en generell svakhet ved OTH :-) Men det er skikkelig irriterende med vogner som knirker..!
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Knirker litt min også men ellers null problemer.
Mikroline Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 Min knirker også. Har funnet ut at jeg kan minske knirkingen ved å passe på at plastklipsene som fester bagen til vogna ikke kommer nær de plastknappene på selve vognstativet. Men du bruker kanskje sportsvogna, så da er vel ikke der problemet ligger hos deg.
C <3 M <3 E <3 Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 Min knirker også litt av og til, men det kan jeg leve med. Jeg bruker også bare bagen så problemet mitt kan være det samme som Engla sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå