Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #1 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg er din hemmelige venn. Har ett kort liggende med frimerke på, må bare komme på noen velvalgte ord til dere God uke videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #2 Del Skrevet 5. februar 2007 Ojojoj...spennende! Hvem er du?? Gleder meg til kortet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #3 Del Skrevet 5. februar 2007 Hehe, jeg er meg ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #4 Del Skrevet 5. februar 2007 Får jeg ikke et hint engang??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 5. februar 2007 #5 Del Skrevet 5. februar 2007 tja, jo kanskje det. Vet ikke helt hva hintet skal bli. Har kun ett barn på nesten 7mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #6 Del Skrevet 5. februar 2007 Nei, hoffda. Der gikk det rett vest eller øst...sorry!!! Sent for meg nå vel....offoffoffoffoffoff!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #7 Del Skrevet 6. februar 2007 ikke leeeeeeeeeeeeees Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #8 Del Skrevet 6. februar 2007 ikke les denne Tineke-da ser du hvem jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #9 Del Skrevet 6. februar 2007 Ups sorry...ikke meningen å lese. MEN jeg trodde det var det innlegget hvor det sto Ikke les Tineke som jeg ikke skulle lese. Litt treg!! Men shit au...!! Og vet du hva...????jeg vet hvem du er!!!!! Hahaha.. Jeg var den første til å avsløre min hemmelige venn!! Jeg vant!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #10 Del Skrevet 6. februar 2007 Hei, hei Hvordan fant du ut at det var meg så fort da? Håper ikke du vant fordi jeg var sløv da :/ Jaja, grattis da :) Hva vinner du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #11 Del Skrevet 6. februar 2007 Tror ikke jeg vinner noe som helst jeg...hehe. Men kortet får jeg vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #12 Del Skrevet 6. februar 2007 hehe, jada, det kommer noe i posten til dere føre helga....treeeeeeeeeeeeeg jeg :) Flink med anonymknappen nå da? Må øve meg skjønner du!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå