nr 3 på vei;) Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 noen som vet om det finnes 3D ul i Haugesunds området?
emrr Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 ja det lurer jeg og på. har vært på ordinær UL, men kunne ikke se noe
juliusen Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 ryktene går om at de har det på sykehuset men at så få kan med apparatet at det sjelden brukes. Klinikk Hausken har heller ikke skaffet seg 3D ennå- men skal få det på sikt sies det... hjelper jo oss lite akkurat nå da:-)
mammarie Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 jeg har akkurat bestilt i stavanger, på hinna-klinikken:) De har nettopp fått 3d apparatet, og tar det i bruk fra den 20 feb, kan bestilles time nå Ble så glad for at jeg slapp å reise helt til majorstueklinikken jeg.. litt langt fra haugesund det syns jeg...
Nickoline med 2 jenter Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Hvor mye kostet det? Skulle du få filmopptak med også da?
mammarie Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 forstod at jeg kunne få filmopptak ja, det kan du jo uansett spørre om. prisen jeg fikk oppgitt, var 900 kr, ca 20 min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå