Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Altså en spesiell type utflod/slim være et symptom?
To tupper Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Dytter litt jeg for dette lurer jeg også på!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 det er en kremaktig hvit utflod som gjerne viser seg når man er gravid. det samme som man gjerne har før tr, bare i større mengder. er ikke alle som har dette heller
tre+en=4?? Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Hei! jeg hadde en fölelse av at "ná kommer tanta" hver gang jeg har värt gravid. har tatt pá meg bind og greier... Men det eneste som kom var en ren og luktfri utflod da jeg egentlig skulle hatt mensen... sá det kan godt väre et symptom... :-))
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2007 Åååååååå!!! *håpehåpehåpe* Har det akkurat sånn! Lørdag og igår kunne jeg satset MYE penger på at tanta var rett rundt hjørnet. Men idag hadde jeg bare rikelig med utflod (ja, beklager detaljene... :0/ Men ingen tante ennå....
_Nysgjerrig_ Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Har det på akkurat samme måten!! Ventet besøk av TR i går, men intet å se annet enn gul/hvit utflod... bare måååå teste i morgen tidlig jeg! ;-)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2007 Urk, ja... Testet negativt på lørdag, jeg da... Så håpet er ikke stort akkurat... Og hva tester videre angår; så har jeg nettopp bestillt nye på billigetester.no. Bor på et lite tettsted, og kan ikke bare suse på butikken å kjøpe test. Da vet "alle" det;0)
_Nysgjerrig_ Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 Jeg testet nå, og den var negaiv :-( Får ta en ny i slutten av uka hvis TR ikke har kommet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå