Mrs. icsi og småen Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 På onsdag starter vi på utredning!Jeg skal til gu og skal samtidig ha med sædprøve fra mannen min! Kjenner i magen at jeg både gruer og gleder meg allerede. Gleder meg fordi jeg da, forhåpentligvis får Pergo og klarsignal at alt ser greit ut, samt at jeg håper sædprøven er grei! Men så gruer jeg meg jo litt, da. For tenk om jeg får beskjed om det motsatte... Og i tillegg har hodet mitt fått det for seg at siden tanta oppfører seg så snålt denne gangen, og at hu ikke kom til vanlig tid... så.......................... kanskje, kanskje jeg får beskjed om at hybelen allerede er opptatt.......... Selv om sjansen for det er MIKROSKOPISK! men igjen, huet mitt er ikke til å stole på! Uansett blir det en spennende dag!
To tupper Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Begynner dere utredning etter "bare" 8 pp? Trodde man måtte vært aktive prøvere i minst et år før hjulene begynte å rulle! Flott for dere at dere kommer igang! Lykke til! Skal krysse fingrene for at hybelen allerede er opptatt!!!!! Superklem fra
Omelia Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Jeg var og hos gynekolog forrige uek, etter ca ni mndrs prøving etter MA. Du bestemmer vel selv? Jeg fikk henvisning uten oppfordring i det hele tatt, legen min syntes det var på tide :-) Alt så forresten greit ut, ikke spørsmål om hvis jeg blir grvaid, kun NÅR! Og det var jo greit å høre:)
Mrs. icsi og småen Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2007 Så herlig da! At det bare er et spørsmål om tid... Håper det blir snart!! Skal kryssse fingrene for deg! Nå bobler det i magen min, gru-gleder meg skikkelig til i morgen!
Mrs. icsi og småen Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2007 Jo, jeg vet det vanligvis SKAL gå et år, og at noen leger ikke engang da vil ta problemet på alvor.... men Det er rett over to år siden jeg slutta på pilla, og det er elleve måneder siden vi ble virkelige prøvere (jeg har bare så syyyyke sykluser, så de teller bare 9). Klem fra
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 Spennede tider ) Litt deilig å komme igang. Tålmodighet er slett ikke godt å kjenne på hele tiden. Blir spennede for dere! Jeg har akkuratt vært hos gyn privat fordi min fastlege bare fnøys av meg. Men hos den private ble vi tatt litt mer seriøst, for en 1000 lapp for 20 minutter. Men verdt det. Neste syklus skal jeg forsøke pergo, og mannen skal teste svømmerne sine. Det går nok greit, for vi har jo en fra før, men det er jo litt skummelt å få svar da... Nå er ihvertfall jeg ikke helt på tuppa som jeg pleier å være når det nærmer seg ikm, og det er veldig deilig. Tenker ikke på om det er noe galt. For nå skal vi få pergo baby...............yeahhhhhhhhhhhhh........... xxxxxxxxxxxxxx fingrene for det, og for dere. Gi oss tilbakemeld på hvordan det har gått da! Klem fra
Mrs. icsi og småen Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. februar 2007 Tror nok ikke det blir et problem, nei. For enten så trenger jeg trøst i morgen.. Eller så har jeg det Kjempebra!!! Håper Pergo kan gjøre susen! Så kanskje vi om ni-ti måneder sitter med hver vår Pergobaby i armene... *drømme, drømme* Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå