Atpåklatt ønskes Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Vilke av disse navnene synes dere er penest? ( ok, liker ikke kliss-navn.) Jente: Henriette Julie Lina Sofie Gutt: Johan Olai Nikolay Arne Elias Daniel Adam Evt, andre navneforslag i samme gate????
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Ikke for å være ekkel... Men håper du ikke seriøst tenker å kalle babyen Arne Elias..? Det pleier ikke å være lurt at siste bokstav i første navn = første bokstav i andre navn... Blir litt knotete å uttale... Navnene er fine for seg, men likte ikke helt sammensetningen... Ellers liker jeg Julie og Daniel veldig godt :-)
Atpåklatt ønskes Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2007 Ja du sier noe der om uttalen av navnet ja.... Hadde jeg ikke tenkt på... Kaller vi han Arne hadde han nemlig blitt oppkalt. Synes da det er litt stusselig med bare Arne...
2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Henriette og Nikolay likte jeg best. Julie og Sofie er også fine, men mer vanlige...
Solskinnsjenta Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Min mann sin kusine kalte gutten sin Arne Elias. Synes det er et fint navn, og ikke knotete i det hele tatt. Men hver sin smak.
Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 5. februar 2007 #10 Skrevet 5. februar 2007 henriette og nikolay
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 5. februar 2007 #12 Skrevet 5. februar 2007 Liker Sofie, Nicolay og Elias:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå