MrsMoo Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Har nettopp kommet hjem fra fysioterapaut (som visstnok er spesialist på bekkenløsning) og fått følgende tips: ta en dynetrekk og sy en søm midt på og dytt inn en dyne. Det er viktig at man ikke støtter opp kun mellom knœrne, men hele veien fra anklene og opp til magen. Jeg har nå pest og sydd en lang "pølse" og det føltes veldig komfortabelt når jeg testet den i 5 min. Jeg er veldig plaget og får ikke sove om natten pga. smerter i rumpe og lår. Så nå blir det en spennende natt! HE HE søvn er det mest spennende i mitt liv om dagen og håper jeg får sove i natt! Lykke til jenter!
chill+enda en til Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Og for de som har Ikea i nærheten; der selger de sånne lange "pølse" puter i dun. Helt supre de også, også slipper man å sy, hihi
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Man kan også bruke ammepute for de som har det:-)
**synne** Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Og hvis du har et sateng/silkedynetrekk så legger du det under rompa, så du kan "skli" deg rundt når du skal snu deg... -Istedet for å kave og lage et svært prosjekt for å komme seg rundt fra høyre til venstre side.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå