meg og jentene Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Ok, jeg har ikke vært den flinkeste til å spise sunt, verken i graviditeten eller etter fødselen, men likevel rant de fleste kiloene jeg la på meg under graviditeten av i løpet av de første par mnd etter fødselen. Nå er datteren min snart fem måneder og de siste par månedene har vekta stått ganske stille. Jeg skjønte da for litt siden at de siste fem kiloene må jeg gjøre noe aktivt med for å bli kvitt, de går tydeligvis ikke av seg selv. For to uker siden begynte derfor ny innstilling. Kjøpte ny vekt, kuttet ut så og si alt godteri og annen farlig mat (har bare spist bitte litt godteri i helgen, ingenting i ukedagene), vært aktiv med enten trening (enkel kondisjonstrening) eller turer på minst en time hver dag. Og så veide jeg meg i morges, spent på hvor mye jeg hadde gått ned. Og det var INGENTING! Hva gjør jeg nå? Skal jo ikke gå på dietter og slanke seg ordentlig når man ammer. Må kanskje bare vente? Er ihvertfall ikke noe fornøyd med min "nye" vekt. Får fortsatt ikke på meg de gamle buksene mine og synes det er kjedelig å måtte kjøpe large i butikken når jeg er vant til medium.
komplett familie Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Hei. Dette var som å lese om meg selv dette!!!! Tror vi bare får ta tiden til hjelp og trene og spise sunt en stund til! Kroppen må jo få komme igang med forbrenningen, så vi får bare stå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå