Vildur Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Min lille på 5 mnd. skriker alltid så fælt når jeg tar på ham bobledressen og lua og når jeg setter ham fast i bilstolen. Jeg prøver å prate rolig til ham og ikke bli stresset. Han har vært sånn hele tiden, men jeg trodde kansje det skulle gå seg til etter hvert. Det er litt slitsomt, ikke minst når jeg er på besøk. Flere som har det sånn eller har noen som har råd?
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Sånn er snuppa her og, men ho er bare 4 uker..og dessverre har jeg ingen gode råd nei! Venter på at det skal gå over bare jeg...
krølle... Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Håkon er akkurat lik! Hyler som besatt (rett i tredjegir.. ) under påkledning. Men så snart alt er overstått, blir han blid og glad igjen. Merkelig fenomen. Blir alltid lykkelig under avkledning da...
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Tips:) ikke ta på de tykke dressene, men heller en ulldress av noe slag. De får ikke beveget seg i de store dressene... Og kle på de helt til slutt. Bare dine egne sko igjen. Og så rett ut. Hjelper her:)
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Ja, sånn gjør jeg og faktisk... Gjør meg helt klar selv, før jeg tar på dressen og lua hennes i en fei!
monztah Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Ja! Jenta mi på 8 måneder HATER å kle på og av seg (verst når det er påkledning ;-)...så man får prøve å avlede med spennende ting de kan undersøke og se på. Stressende av og til, ja!
aimée Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 hehe samme her . jenta på 8 uker ....hater å kle på seg!!! skriker hver gang vi skal ta på jakken eller ta på body på morgenen etter hun har liggi i pysjamas.
Hogne&Anneli Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Her er det også slik! Gutten vår er 6 1/2 mnd gammel. Bobledressen er hans verste fiende.
albah Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 Samme problem her også(6mnd) Fikk en sånn fisher price liten rød bil som tuter og spiller melodi og hengte på bøylen på bilsetet, så når jeg setter henne der så trykker jeg på den så den spiller og da blir hun stille. Så sitter hun å fikler på den mens vi kjører(den har 3 sånne biteringer nederst) Men å få på klær er og blir et problem her også..
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #10 Skrevet 5. februar 2007 Uff, sånn var snuppa mi også. Hjalp ikke uansett hva jeg gjorde, det var bare å lukke øra og la det stå til, hehe.
Tiddelidu Skrevet 5. februar 2007 #11 Skrevet 5. februar 2007 Akkurat det samme her også. Vi unngår for mye klær over hodet. Når bodyen skal på så går det kjapt over hodet for så å avlede med en leke, så en arm inn- så avlede og neste arm inn. Passer på å putte inn armene når han bøyer de selv. Også løfter jeg han opp så snart han er ferdig påkledd, det er også for å avlede litt. Vi bruker ikke bobledress, men en tøyelig hjemmestrikket ulldress. Og som det ble nevt ovenfor, jeg gjør meg helt klar først med sko og det hele så han slipper å vente mer enn han må. Å gud som han hyler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå