Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Hei Lurer på hvordan denne "testen" med ring i tråd over magen skal utføres for å få vite kjønnet på barnet?? Skal jeg bare holde gifteringen(feks) min (som er festet i en tråd) over magen og så skal den begynne å bevege seg selv? Hva betyr det når ringen beveger seg i sirkel over magen? Og hva betyr det når den beveger seg frem og tilbake over magen? Håper noen har en god "manual" på denne testen, da det hadde vært gøy å prøve:-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Du skal bare holde den helt stille og går den i ring skal det være jente, mens det skal være gutt om den går frem og tilbake. jeg tok den to ganger før UL og viste jente begge ganger, på Ul ble det sagt gutt.... så jeg vet ikke helt om den er så mye å stole på =)
babylove :) Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 æ har tatt ringtesten 4-5 ganger på forskjellige stadier i svangerskapet...alle ringtestene viser gutt.d kinesiskekartet viser jente.så nu e æ spent på ka ulen viser om 14 dager.
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Jeg må bare spørre... Er det noen som tror at denne testen er pålitelig?? Leser jo om den overalt og må si jeg begynner å lure litt.. Jeg får meg ikke til å tro på dette, men bare lurer litt, jeg!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Bare artig å leike med tanken atte den stemmer da.
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har tatt denne testen for gøy flere ganger, men den viser ikke nødvendigvis det samme hver gang, så det sier seg vel selv at den ikke er pålitelig... ?
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Har tatt den på gøy en gang jeg også, og skjønner at de fleste bare syns det er gøy å se på ul om det stemmer osv..men det er sååå mye mas om den, bare...men skal ikke ta fra noen gleden, jeg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå