-Bobsi Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 www.easywalker.no Sky har svingbart forhjul, ikke Classic Sky er litt bredere Annerledes kalesje Sky har full liggestilling Sky er litt tyngre Sky bagen er mye større
gleder.meg Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Sky er mye finere, synes jeg. Classicen er så lang fra bagen og frem til hjulet på en måte.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Om det er den eneste vogna du skal ha, så har Sky flere funksjoner og full liggestilling gjør at det ikke er noe stort problem å bytte over fra bag til sportsdel når det måtte passe (bare barnet er klart for å sitte vendt fra deg. Classic har svingbart forhjul som ekstrautstyr og det er enkelt å bytte mellom det og fast. Tror og classic er mindre sammenlagt. Synes classic er en bedre "terrengvogn" og har et mye renere (og derfor penere ;-) design enn sky. Uten kurv veier classic ned mot 7 kg, mens sky veier 9. Jeg ville derfor valgt classic dersom jeg skulle ha f.eks. kombi el i tillegg. Bagen til classic er stor nok i 5-6 mnd for normal str vår-sommerbarn som ikke trenger pose de siste månedene :-) Helt klart forskjell iallfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå