smillamilla Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 kom på en ting når jeg så et innlegg lenger ned her.. jeg har kjøpt base til maxicosi setet.. men den "pinnen" som går ned på gulvet virker så ustabil?? skal den stå i et hakk eller noe? når jeg dytter litt på den eller kommer inntil litt hardt går den over på rødt (de som har base skjønner.. ) er det sånn hos dere?
erica_ Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Har ikke brukt den bilstolen siden førstemann var liten, men skal bruke den når neste kommer.. Den stanga du snakker om skal lixom bli låst fast i en posisjon, slik at den støtter stolen. Så den skal ikke vippe på rødt bare du kommer borti stolen. Gjorde hvertfall ikke det med den vi har. Hvis du nettopp har kjøpt stolen, så skal det vel følge med en bruksanvisning. Eller hvis du har kjøpt den brukt så kan du jo høre med de du kjøpte den av om hvordan den var til de. Håper du fikk svar på det du lurte på.. Litt vanskelig å forklare..
mayaya Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Ellers kan du jo gå inn på en barneustyrsforretning og spøre, vi fikk iallefall god hjelp av dem til å finne ut hvordan den skulle stå :-)
smillamilla Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2007 takk! det var ikke så lett å skjønne ut ifra bruksanvisningen.. reiser innom butikken en dag og spør jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå