Mamma-til-to-skjønne-barn Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Hei, hei. Jeg testet positivt på eggløsningstest i går. Det betyr vel at jeg har EL innen 48 timer. Det jeg lurer på er: lønner det seg å ha mye sex (1-2 ganger per dag rundt EL), eller er det mest ideelt med annenhver dag? Mener liksom jeg har hørt annenhver dag? Hvorfor er det i så fall bedre enn hver dag? Noen som vet?
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Sædcellene må vel få tid til å komme seg...hehe! Det er vel noe med modningen av sædcellene tror jeg... Spesielt dersom typen har dårlige svømmere
Mamma-til-to-skjønne-barn Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2007 "Svømmerne" hans er ikke dårlige. Gjelder det med annenhver dag da? Skulle liksom tro hver dag var best?
Mamma-til-to-skjønne-barn Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2007 Noen fler som vet noe om dette? Jeg har prøvd å finne noen artikler på nettet, men har ikke funnet noe særlig.
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Kjør på hver dag i en uke...det hjalp for ei venninne av meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå