Gå til innhold

Så fort det ordner seg med søvnen når det først ordner seg!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hehe, ikke verdens beste overskrift, men så deilig da!

 

Vi har slitt en del med søvnen, jeg mest, siden jeg ikke klarer å sovne mellom utallige nattamminger. Først må jeg nesten få si unnskyld til dere her inne for all syting og klaging jeg har påført dere :-) Jeg er igrunn ikke SÅ negativ, men det er utrolig hva lite søvn kan gjøre med en...

 

Vi begynte med smaksprøver på middag for ca. ei uke siden og allerede da gikk nattammingen ned (hun får i tillegg 2 solide grøtmåltider morgen og kveld). Hun sluttet å våkne en time eller to etter hun la seg for kvelden, det var vel det første jeg merket. Og de to siste dagene har jeg kun ammet 1 gang på natten mellom kl. 20 og kl. 10. Natten varer altså i 14 timer fortsatt! Det er jo helt utrolig! Flinke, flinke jenta mi!

 

Og teite, teite mamma'n som ikke skjønte at hun trengte mer mat enn pupp og grøtmåltider... hehe:-) Jeg kan ikke skjønne noe annet det kan være da... Kanskje det hjelper på at jeg spiser minimalt med sukker nå?

 

Uansett, det er håp for oss søvnløse også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt at du sprer litt håp, jeg ser dobbelt når jeg klarer å få opp de tunge øyelokkene!!

 

Men lillemor her sover for mye på dagtid. Hun har sovet nær 4 timer, og da blir det klart for lite tid til å legge inn mer mat på dagen! Så nå skal frøkenen få endret litt på dette med en to timers lur og en litt kortere på ettermiddagen. Trøtt var hun etter to timer, men fikk i seg noen skjeer med middag allikevel! Nå legger jeg i en skikkelig innsats denne uken, og går ikke dette, så skal jeg sove til helgen!! Oppussing eller ikke oppussing;-)

 

Dagens syte-klage innlegg fra meg - og det retter seg snart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det selv. Trodde det skulle bli et mareritt å få i gang ordentlige nattrutiner, men hun sovner i 19-20 tiden uten vugging eller noe, sover da til 3-4 uten mat. Er så trøtt når hun først våkner at da tar jeg henne inn i senga vår og ammer der, tenkte jeg skulle bli flinkere til å amme på rommet hennes og legge henne tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjempedeilig :) her er vi oppe i 2 "middager" og dagen fast siden hun nekter grøt og merker forbedring... ikke at hun sover så mye da, men har gått fra 2t til 4t mellom hver mating så kan ikke klage..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...