Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 har brukt hjelpebryst en god stund nå i håp om å få opp produksjonen, men har ikke hjelpt, så tenkte å begynne på flaske igjen etter puppemating. han tar flasken fint, så deter ikke det som er problemet...men han koser seg ikke med flasken...når han får mme på puppen, så lukker han øynene, kneker seg godt inntil meg, begynner å hyle når det er tomt for mme,men går over med en gang han får sutte litt på puppen igjen, og til slutt sovner han... med flasken så ligger han stiv som en stokk og stirrer på meg med stoooore øyner, og ser seg rundt alle veier, og er absolutt ikke rolig. i tillegg så drikker han ikek like fra flaske som han gjør av hjelpebrystet...og når han er fornøyd med flasken, så hinter han til puppen igjen. er dette et merklig problem? kan eg bare fortsette med hjelpebryst?ammer jo uansett før flaske, og eg vil jo han skal kose seg mest mulig da...han er foresten 8 mnd takk for svar=)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Slik det høres ut for meg hadde jeg fortsatt med hjelpebryst dersom du orker det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå