Gå til innhold

Er så bekymret og lei meg :-(


seff

Anbefalte innlegg

Mira har spist veldig lite den siste tiden, og tøyser veldig med maten. Dro på HS i dag, og hun har bare lagt på seg 50 g på en uke :-( Og hun er jo ikke noen kjempebaby fra før akkurat heller. Ble sendt til legen, men de kunne ikke se noe på prøvene. I tillegg har jeg fått brystbetennelse nr 3 nå, og merker det begynner å bli nok nå :-(

På Hs sa de at betennelsen kunne være årsaken til at hun ikke "vil ha" melken..

 

Er så fælt å ikke vite hva det er som plager lillemor. Skal prøve med mme nå for å se om det hjelper.

Måtte bare få det ut, blir så deppa :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff. Ikke kjekt med baby som ikke spiser og legger på setg. Jeg vet hvordan det er. Vi har hatt uker med vektoppgang på både 40 og 70 gram. De siste gangene har det heldigvis vært oppe i 200 gram:)

 

Håper det hjelper med mme:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne de hjelpe deg på HS med HVORFOR du har så hyppige betennelser ?

Kanskje det hadde vært en ide å ringe ammehjelpen og spørre dem ?

Det er sikkert noe du kan gjøre for å unngå dette, du renger noen tips og råd.

Husk at brystene må tømmes jevnlig og fullstendig, og du må for all del IKKE fryse.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde og brystbetennelse, og fikk antibiotika. Han ville heller ikke ha morsmelken da... Bare brakk seg, gulpa og gråt når jeg amma.Så det kan jo være at melka har "smak" på seg av antibiotikaen....

 

 

Han har egentlig aldri likt puppen, han fikk flaske på sykehuset, så han ble nok godt vant til den... Nå er det kun mme her i huset, og han spiser som en helt igjen....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere .-)

 

Hanne: Ja, du har jo hatt litt å stri med med amminga og alt. veldig bra at det går rette veien nå :-) Det er en utrolig vond følelse når den lille ikke legger på seg.

 

Bratsj: Nei, fikk ingen råd akkurat. HS sa bare at jeg kunne få tabletter som stoppet melka :-/ Prøverå være nøye med å tømme brystet skikkelig og ikke fryse. Ammehjelpen hadde nok vært en ide!

 

Mamma Mia: Det hadde jo vært fint om det er rar smak som gjør at hun ikke spiser og ikke at det er noe galt med henne. Skal gi mme til kvelden, og det blir spennende å se hvordan hun reagerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du :)

huff, ikke noe gøy når de ikke legger på seg nei- vi hadde en sånn periode her også :-/

håper det hjelper med mme da... også vil jeg bare si at det ordner seg uansett, nese gang du veier har hun sikkert gått opp masse :-)

 

god bedring med brystbetennelse- det er et herk- i know....... men det går over det også, heldigvis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...