Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Noen som har hatt høy bt (130/90) i uke 40 her? fikk dere i såfall høyere blodtrykk etterhvert eller stabiliserte det seg? er redd for å utvikle svangerskapsforgiftning,men har heldigvis ikke proteriner i urinen.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Dette er ikke farlig høyt blodtrykk! Husk at man gjerne er litt spent når man går til legen og da får man gjerne litt høyere trykk når det måles! Så du kan slappe helt av!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 har hatt det 2 ganger på rad, mener jeg var ganske avslappa og. jordmora mi mener jeg bør dra til lege å sjekke om et par dager, for å se om det er blitt høyere...
Gjest Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Vil bare gi innformasjon om at magnesium kan senke blodtrykk. Tas sammen med en b- multi (B-vitaminene er en familie som helst skal tas sammen), tas helst på kvelden.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Det trykket du nevner hadde jeg i uke 23... Da jeg kom til uke 40 hadde jeg 150/110. Men det gikk bra likevel! Ble selvfølgelig fulgt tett opp og sykmeldt, men fikk ikke problemer utover hodepine. Er i samme løypa nå..... har 140/90 i uke 30. Men husk- får du en SINNSVAK hodepine må du ringe lege- det gjorde ikke jeg og det fikk jeg en del kjeft for!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå