Gå til innhold

Babysvøm og forkjølese?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det greitt å la småen svømme selv om han er bittelitt surklete? Han liker det så godt og er så lei meg når vi går glipp av timer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lot være å gå på svømming da snuppa var forkjølet/surklete. Instruktøren sa dessuten at det var det riktige å gjøre.

Skrevet

Jeg tror det viktigste er å passe på at han ikke har feber - det sa de i alle fall til oss da tassen var forkjøla. Ingen babysvømming med feber. er han i godt humør og feberfri er det greit tror jeg :-)

Skrevet

Dra og smitt hele svømmehallen, for all del.

Tenker du bare på deg selv?

Syke barn har IKKE noe i en svømmehall å gjøre!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Snuppa mi er små-snørrete og har vært det noen uker nå. Vi går i alle fall og bader. Hun har større søsken i huset, så hun er snørrete titt og stadig og jeg har ikke merket noen forverring av å bade

Skrevet

Det er saltvann i vannet (20%klor). Tenker at det kanskje vil løsne opp litt. Han har ikke feber. Er kun surklete og nesa renner ikke.

HI

Skrevet

løse opp litt?

halooooo?jeg blir helt målløs...løs opp med saltvann hjemme. herliland

Skrevet

Jeg ville ikke dratt. Hvor gammel er ungen din?

Skrevet

Han er 10 mnd.

Til anonym: jeg spurte bare om råd. Trenger ikke hoppe i taket for det!

HI

Skrevet

Jeg ville gått likevel, men unngå å få vann over hodet. Da kan de ble redde for vann, da de holder pusten lengre når de er tette i nesen.

Til en av de anonyme:

Låser både du, mannen din og barnet ditt dere inne når dere er forkjølet? Hvor hysterisk går det an å bli! En liten forkjølelse vil bare styrke imunforsvaret dersom det smitter i det hele tatt. Forkjølelse er mest smittsomt de første dagene.

Skrevet

OK. Ville nok latt være å dukke ham under vann iallfall. Og så ville jeg passet ekstra godt på at ungen ikke frøs.

Skrevet

Til deg anonym som hisser seg så opp; i brevet vi fikk av svømmeinstruktøren står det: Ved forkjølelse, kan en svømmetime "løsne" opp litt, men denne dagen dykker vi ikke! så informer deg først før du hisser deg opp!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...