Gå til innhold

Trøtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste her om alle som bobler over av energi i andre trimester! Kjempe deilig!! Har vært heldig jeg og, helt fram til nå( uke 26). Himmel og hav, er altså blitt så sinnsykt trøtt!!!! Visste ikke at det gikk ann å bli så sigen altså! Men det blir kanskje sånn når en nærmer seg 3. trimester? Flere som har det på samme måte? Litt flaut når du ikke klarer å koble i topplokket i det hele tatt;) Og besøket du hadde sier "får håpe vi ikke sleit deg helt ut da" når de går. Umulig å skjule det!! Håper dette bare varer i kort tid. Blir sprø av å gå å gjespe hele tiden... hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke energi til overs etter endt arbeidsdag. Jeg sliter med å stå opp og holde ut 8 timer på jobb. Klarer så vidt å lage middag, før jeg legger meg på sofaen. Jeg føler meg som generelt veldig mye bedre nå, enn i første trisemester, men energi har jeg ikke.

Skrevet

Signerer denn jeg. Har ikke sett til energi som alle prater om. Er helt ferdig etter en arbeidsdag og det eneste som er fristende er sofaen. Godt å høre at det er flere enn meg.

Skrevet

Jeg er på aktiv sykemelding og jobber kun et par timer noen dager i uka...

T.o.m det sliter ut meg totalt!!!! Er så lei nå, og skjønner ikke hvordan jeg skal kunne ha nok energi til å komme meg gjennom en fødsel.

Husarbeid vet jeg ikke hva er lenger. Sover til 12-13 tiden hver dag og hvis jeg ikke skal på jobb så tilbringer jeg resten av dagen og kvelden på sofaen..

Er så taknemlig for min super flinke samboer!!

Hvis noen finner ut av hvordan man kan få yilbake litt energi, så si gjrne ifra :)

(er forresten 25+6)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...