gladbaby Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Har dere sett den nettsiden i det siste?? Det er så mye fint der! Hm- må vel ta meg en tur og kjøpe litt nytt igjen....
gladbaby Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. februar 2007 Ånei - jeg skrev feil!! www-mama-licious.com er det riktige
oktoberjentene;) Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 får man tak i de klærne i noen butikk eller bare nettet??? skal sjekke ut siden nå
yret Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Babyshop har i alle fall noen av klærne. Jeg har olabukse derfra som er fantastisk gode og billige (250,-). Anbefales!
gladbaby Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2007 Sjekk på store-locator på hjemmesiden deres. Ikke alle butikkene har visst like godt utvalg, men det går jo an å ringe den butikken som er nærmest der du bor og spørre. De har ikke internettbutikk, men mange butikker sender jo gjerne hvis du spør.
Solskinnsjenta Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 De selger det ihvertfall på Exit-butikken på Trondheim Torg. Kjempefine klær, og buksene sitter skikkelig bra! Ikke er det dyrt heller.
oktoberjentene;) Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Ja nå fant jeg ut at de selger det merket der jeg bor.. så bra billige bukser da.. skal prøve de...
Twins i magen <3 Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 miihiiihiiiii Jeg skal på Exit på Trondheim Torg når lønningen kommer inn på konto den 12. februar ser jeg... lyst på ALT!!! Lenge siden jeg har kjøøpt noe til meg selv også nå! Åååhh... gleder meg
gladbaby Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2007 De har det heldigvis på Louise mammaklær på Gjjøvik, også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå