Gå til innhold

treg mage....

Elias og Kristians mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig å bli treg i magen på slutten av svangerskapet, har tre uker igjen. har ikke vært plaget med det tidligere. noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre uten å spise svisker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp deg en flaske Lactulose på apoteket. Det bør hjelpe!

Skrevet

Jeg har også fått det... Jeg har litt over fire uker igjen da. Men, plages også med mye luft i magen og våkner hver natt av at det kjennes ut som om magen holder på å eksplodere. Men, klarer ikke å gå på do, det kommer ingenting. Så, begynner å bli sliten av det, sover så dårlig.

Så, blir kjempe glad hvis noen har noen gromtips på lur :)

Skrevet

jeg er i uke 34 og er plaget av dette ja. vært det i etpar uker.

det jeg gjør som fungerer veldig fint for meg på mer enn en måte er at jeg tar meg en kopp med varm melk og en stor spiseskje med maltekstrakt i.

fungerer på samme måte som honning, men hjelper for magen oxo,

etter en times tid går jeg på do og alt er normalt, i forhold til kanin greiene som kommer vanligvis.

prikken over i`en er det at jeg blir trøtt og kan sovne fortere. sliter nemlig med å sove om natten oxo

Skrevet

Eg kan anbefale biola (både m bringebær- og blåbær-smak)!

Er selv i uke 37 nå... prøver å få i meg litt biola, rosiner og litt fiber kver dag nå+ mye drikke!!! D hjelper på magen.

Skrevet

....og 5 svisker om dagen!!! Forsøkte Lactulose, men jeg fikk veldig luftsmerter av det. Mulig jg tok litt mye...

Er nok normalt m treg mage på slutten - trangt om plassen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...