alista Skrevet 5. februar 2007 #1 Del Skrevet 5. februar 2007 Hvordan går det med deg nå? Er du bedre? Bedre enn sist på denne tiden? Klarer du å kose deg med barnet? Håper du er i form denne gangen. Her teller vi på knappene.. vil jo gjerne ha et barn til, men hvordan skal man ta vare på det man har hvis man blir sengeliggende en gang til? Det er så deilig å fungere normalt igjen, ikke så fristende med mer rullestol osv.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8096568-rockesmurf-er-du-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♫ rockesmurf og smurfejenta♥ Skrevet 6. februar 2007 #2 Del Skrevet 6. februar 2007 Hei,så hyggelig å høre fra deg.Ja nå er det 4 uker siden jeg fødte. svangerskapet er over og opptreningen kan begynne, ...Rett etter fødsel var jeg veeeldig dårlig,prekestol,rullestol you name it, men bare i 3-4 dager. Nå er jeg uten krykker,men klarer desverre ikke å gå så langt.Men noen hundre m klarer jeg med støtte i vogn. Jeg er myyye bedre enn sist så alt arbeidet med forebygginng i svangerskapet har virkelig hjulpet. Situasjonen kan ikke sammenlignes. Jeg klarer tom å stelle pia mi,noe jeg ikke klarte på lenge sist. Så hva har jeg gjort...jo kiropraktor en gang i uka, akupunktur en gan i uka de siste 2 mnd. svømming 2 ganer i uka, sykmeldt fra uke 12(har et fysisk arbeid)ikke løftet, stort sett vært inne(gørr kjedelig) ikke vært sosial ute,brukt krykker ved lengre avstander, rullestol på ikea, fått handicapparkering (i svangerskapet) mannen min har overtatt permisjonen min de første 6 ukene.......så jeg har virkelig gjort ALT for å unngå å bli skikkelig dårlig. Til sammenligning med andre gravide med litt bekkenløsning, har jeg nok vært veeldig dårlig, men mye bedre enn sist. Så det går an å forbygge for å få et bedre svangerskap. Om 2 uker kan jeg begynne å trene igjen og er spent på hvor rask fremgang jeg får da.....så er det verd jobben???? JA...nå har vi fått to barn(men det blir ikke flere)en sinnsyk tung jobb,men et kjempe flott resultat. Håper jeg sier det samme om 3 mnd og at jeg er bedre....Et tips ,det er viktig å vente til barnet ditt er over 3 år!!!!da slipper du bleie,løfting osv + at barnet skjønner hvorfor du ikke kan løpe,løfte osv...det hadde mye å si for meg at min gutt forsto situasjonen.... klem fra meg som spyr av bekkenløsning.....men har 2 flotte barn... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8096568-rockesmurf-er-du-her/#findComment-8113869 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå