*ønsker nr 2* Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 vært medlem her sida oktober.. da var jeg i 1 trim, og hadde rundt 250 dage rigjen til termin, elelr no.. var redd for sa/ma, innbildt sv osv... den 28 nov var man på ul, og en herlig liten baby viste seg.. i dag, den 5 02 07, har jeg 91 dager igjen til termin dagen.. altså ikke mange ukene til junior viser seg.. om en uke, går jge over i 3 trim.. tida har flydd!!! det føles så utrolig sakte, men den har virkelig flydd avgårde altså.. sitter her med blanda følelser,. gruer meg til at det er så kort igjen, samtidig som jeg sku hels t ahtt ut junor nå(er så nysgjerrig osv, ) men.. junior har verse go å holde seg inne litt til asa! sånn er det med den saken. selvom jeg er veldig nysgjerrig.. kort tid igjen ja. hvordan blir dagliglivet når junior kommer? hvordan går fødselen? nei, er så masse tanker som surrer rundt... måtte bare skrive litt.. hehe
mamman&lilleprins Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Skjønner hva du mener, har termin samme dag som deg og nå er det plutselig ikke så lenge igjen! Fortsatt så mange ting som må ordnes og fåes på plass, og utrolig mange tanker som melder seg hver dag. Nå har vi kjøpt oss stasjonsvogn og er storfornøyde! Masse plass til både barn og saker og ting. Har også gått til innkjøp av den første babytingen, en bilstol, og plutselig ble alt så virkelig. Ikke så lenge igjen nå!! Men vi gleder oss masse til å få se lille, som ikke ville vise oss om dn var gutt eller jente på UL Dette er vår første, og vi er kjempespente på hvordan hverdagen blir etterhvert. Tror det kommer til å bli helt topp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå