Gå til innhold

Har Stokke tripp trapp stol blitt MINDRE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vœrt og sett på Stokke tripp trapp stol, og synes den virker så vanvittig liten/lav. Hadde selv denne stolen da jeg var liten, og skjønner selvsagt at den virker mye mindre når man ser den igjen når man blir stor, men både mannen min, venninna mi og ho som sto i butikken reagerte også.

Vet ikke engang om den rekker opp til kjøkkenbordet vårt...

Noen som vet noe om dette? De kan vel ikke ha lagd stolen i en lavere versjon?

Fortsetter under...

Skrevet

jeg har tripp trapp som er laget i 2005-2006.. og den er hvertfall passelig til spisestua vår... kanke tro den er mindre enn den har vært før..

Skrevet

Det står en gammel en utenfor huset mitt og den ser like stor ut som våre nye stoler. Hust at setet kan justes. Vi har et vanlig spisebord og stolene rekker opp de :o)

Skrevet

Vet du, et trodde jeg også lenge, men har funnet ut at det ikke er tilfelle. Det er nok bare vi som er bllitt større;-)

Skrevet

Ha ha, jeg skulle kjøpe en slik stol som man har til spisebodet og som man kan brette i to så blir den lav og det blir ett lite bord til babyen.

Var på jysk for å kjøpe, gikk for ut igjen den var såååå alt for liten. Drit Jysk tenkte jeg. Men nei da, den er så liten den også, passer helt perfekt til bordet-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...