Gå til innhold

kordan ville dåkker ha reagert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æ og samboern min hadde lagt oss.. Og kl 3 på natta ring eksen til sambo,di prata ei stund ilag.. Æ lå der og hørte samtalen, men syns ikke d e rett at han ska ligg å snakk me ho på natta.. E jo ho som ringte,så veit jo at d ikke e hannes feil.. Ho hadde også drokke. E d bærre domt av mæ og reager sånn? Etter at di hadde lagt på, så ringte tlf igjen ei stund etterpå.. Han tok ikke imot.. Æ sporte kem d va, han sa at d va en kompis.. Men så sjekka æ d og d va ho som hadde ringt igjen!! Dårlig gjort av han å lyg sånn, trudde vi sku vær ærlige me hverandre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde blitt kjempeforbanna, enkelt og greit! Han hadde fått klar beskjed at jeg visste hvem det var som ringte og at det fremover aldri fikk skje igjen! Løgner er det verste jeg vet! Argh!

Skrevet

hmm....ang den telefonen hvor han sa det var henne...

hadde nok ikke likt det,og så lenge samtalen ikke varte i flere timer så hadde jeg nok ikke gidda å laga noen big deal utav det...

men når han lyver om at hun ringte opp igjen,da hadde jeg blitt forbanna ja..

Skrevet

min hadde ikke tatt tlf, men heller ringt henne opp dagen etter vet jeg. Men det vet jeg fordi hun har vært tema hos oss siden jeg ble dritt lei å vaske henne ut av leiligheten da jeg flyttet inn, ble lei av å se posten hennes og lei av at hun hang på han som en klegg når vi møttes ute. Hun brukte et halvt år på å flyttte, og det beste hun klarte å finne var leilihet i samme gata.. Skal si hun jobbet aktivt for akkurat DET, for det er masse til leie overalt her!!

Konfrontèr han med det, du fotjener ikke en sånn heslig ting hengene over deg- si at enten så får HAN be henne slutte å ringe, ellers gjør DU DET!!

Skrevet

Jeg hadde tvunget han til å ringe henne jeg også, og fortalt at det ikke passer seg å ringe midt på natta å vekke en gravid samboer.

Eksen til samboer ringte ofte før jeg ble gravid og da måtte han ringe henne å si at det hun ikke skulle ringe noe mer... ihvertfall ikke på natta!

Jeg er sikkert en sjalu type men som gravid har jeg piggene ekstra ute!

Skrevet

hadde eksen til min samboer ringt midt på natten og vekket meg og min samboer hadde jeg blitt forbannet.Han kunne ha sakt i fra at det ikke passe og ringe midt på natten.Synes det blir feil at ekser ringer midt på natten,allikevel at det ikke er hans feil så kunne han ha sakt i fra.

Skrevet

eksen til han jeg var sammen med drev å ringte ham hele tiden. jeg like forbanna hver gang, men neeeida...nå vet jeg imidlertid hvorfor det ikke hjalp at jeg ble forbanna, ettersom han drev å knulla på henne. faen, jeg hater ekser!

Skrevet

ja ekser e nå drit:/ æ ska ta å snakk me han når han kommer heim fra jobb.. Hvis vi ska vær ilag så går d ikke ann at han ska lyg om sånt til mæ.. Vil at vi ska vær ærlige me hverandre..

Skrevet

Har vært utfor dt der, og da ga æ sambo ei skyllebøtte av dimensjona selvom dt va ho som ringte. Sa at om ho ringte på dagtid så ga æ faen, men når ho ringte på natta så vart æ bare forbanna. Han prata ikkje me ho den dag i dag...hehe...utn at æ veit koffer...men bare gla han tok hintet og forstod ka æ meint om dt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...